[verwijderd] Super lief jullie allemaal trouwens! Ik voel me erg gesteund hier en daardoor niet alleen! ❤️ morgen opnieuw een CB early doen om te kijken of er oploop is. En dan heb ik voor de dag er na een gewone test. Donderdag is denk ik mijn nod. Ik weet het niet precies natuurlijk.
Bloem [verwijderd] kans op een derde jongen is 80% 😛 maar wat fijn dat hij zo reageert. Ga je wel nog later testen om een dikke tweede streep te zien? edit... ik zie nu je antwoorden op mij vraag. Ja dus. Zou ik ook doen als ik jou was.
[verwijderd] Bloem Komende week staat in het teken van testen .. een soort adventskalender maar dan anders xD
Kipsate Ach wat een lieverd die vriend van jou @[verwijderd] . Hij mag blijven 😜 Hopelijk voel jij je ook wat opgelucht nu je het gedeeld heb. Nu inderdaad eerst maar eens kijken of de testen op lopen en hoe de zwangerschap zich verder ontwikkelt. Komt tijd komt raad. Overal is wel een oplossing op te bedenken. ♥️
[verwijderd] Kipsate Ik voel me erg opgelucht. Met hem naast me kan ik het misschien wel aan 🙂 En nog een R .. poeh, ja, dat wordt een uitdaging.. beginnend met een R, eindend op I of IE of Y 😛
[verwijderd] Kipsate René, Rian, Randy, Ravi, Reza, Riv, Roza, Roxy, Ruby, Riley, Ronja, Riva, Romy... Komt wel goed hoor! 👍🏻😄
Marshmallow [verwijderd] wat een fijne reactie van hem! Nu kun je het samen doen, toch fijner dan alleen 😁
Blue Ik heb gewoon tranen in mijn ogen! Wat een fijne en lieve vriend heb jij @[verwijderd]. Wat zal je opgelucht zijn!!
Sevenof9 [verwijderd] wat fijn hoe je vriend reageerde! Wel spannend allemaal zeg. Misschien tzt een poll maken voor de naam, Rikkie of toch Rudy?
[verwijderd] Het wordt sowieso een meisje, dus Rosie, Rosalie, Ruby, Riley.. nog genoeg mogelijkheden!
Bloem [verwijderd] Dan heb je mijn berichtje niet gezien 😜80%kans op een derde jongen. Blijkbaar heeft onderzoek dat aangetoond wist onze VK te melden.
[verwijderd] Ahh meid, wat een spanning! Wat een top vent heb je en fijn dat je er door zijn reactie ook wat meer vertrouwen in krijgt. Laat vooral die testen zien hier. (En voorzichtig al gefeliciteerd!)❤
[verwijderd] Bloem als je 20% kans had om de staatsloterij te winnen zou je ook een lot kopen, dus ik blijf bij meisje 😂
[verwijderd] [verwijderd] Bloem Mijn gevoel zegt een meisje, dus het zal wel weer een jongen worden 🤣