Hopsatee [verwijderd] Wat fijn! Blij dat je het gedeeld hebt of niet? Samen dragen is beter Meis! Maar wilden jullie sowieso geen derde meer; of alleen jij niet? Of gewoon nu niet? Of nooit over nagedacht? Samen komt het sowieso wel goed!🥰
[verwijderd] Hopsatee we wilde beide geen 3e. Zeg nooit nooit natuurlijk, maar we voelde ons compleet met de jongens en we waren toe aan een nieuw hoofdstuk. ik vroeg ook aan vriend hoe hij zich voelde want 2 was ook genoeg voor hem. “Ja 2 was genoeg, maar genoeg liefde voor een 3e zoon” aldus vriend. (Ja hij gaat uit van nog een jongen 😛 )
[verwijderd] [verwijderd] Nou, die reactie hadden we met z'n allen niet aan zien komen! Wat een lieve reactie van hem! Hadden we met z'n allen in ieder geval gelijk dat je het aan hem moest vertellen, zodat hij jou kan steunen!
[verwijderd] [verwijderd] hij zei wel nadrukkelijk dat hij het lief vond dat ik aan hem dacht, maar ik had het niet achter moeten houden want nu ging ik er alleen doorheen. “We zijn samen zodat je dit soort dingen niet alleen hoeft te doen”. hij was zo lief! .. op alles wat hij zei moest ik weer janken natuurlijk 😆
[verwijderd] [verwijderd] wat lief ❤ Geef het de tijd om een plekje te geven, het is niet niks. Maar fijn dat je vriend je zo steunt!
[verwijderd] [verwijderd] wat een lieve vriend heb je! Tranen in m’n ogen! Sterkte meid het is niet niks! men (heel zachtjes) gefeliciteerd 😘
[verwijderd] Nescio ik weet het nog niet. Het is nog zo pril, ik zit zelfs nog voor mijn nod. Dus ik laat het vooral nog even niet toe nu. Over een week misschien. Na wat knaltesten en sowieso mijn nod.
Bloem [verwijderd] kans op een derde jongen is 80% 😛 maar wat fijn dat hij zo reageert. Ga je wel nog later testen om een dikke tweede streep te zien? edit... ik zie nu je antwoorden op mij vraag. Ja dus. Zou ik ook doen als ik jou was.
[verwijderd] Super lief jullie allemaal trouwens! Ik voel me erg gesteund hier en daardoor niet alleen! ❤️ morgen opnieuw een CB early doen om te kijken of er oploop is. En dan heb ik voor de dag er na een gewone test. Donderdag is denk ik mijn nod. Ik weet het niet precies natuurlijk.
[verwijderd] Bloem Komende week staat in het teken van testen .. een soort adventskalender maar dan anders xD
Kipsate Ach wat een lieverd die vriend van jou @[verwijderd] . Hij mag blijven 😜 Hopelijk voel jij je ook wat opgelucht nu je het gedeeld heb. Nu inderdaad eerst maar eens kijken of de testen op lopen en hoe de zwangerschap zich verder ontwikkelt. Komt tijd komt raad. Overal is wel een oplossing op te bedenken. ♥️
[verwijderd] Kipsate Ik voel me erg opgelucht. Met hem naast me kan ik het misschien wel aan 🙂 En nog een R .. poeh, ja, dat wordt een uitdaging.. beginnend met een R, eindend op I of IE of Y 😛
[verwijderd] Kipsate René, Rian, Randy, Ravi, Reza, Riv, Roza, Roxy, Ruby, Riley, Ronja, Riva, Romy... Komt wel goed hoor! 👍🏻😄