[verwijderd] [verwijderd] wat een lieve vriend heb je! Tranen in mβn ogen! Sterkte meid het is niet niks! men (heel zachtjes) gefeliciteerd π
[verwijderd] Nescio ik weet het nog niet. Het is nog zo pril, ik zit zelfs nog voor mijn nod. Dus ik laat het vooral nog even niet toe nu. Over een week misschien. Na wat knaltesten en sowieso mijn nod.
[verwijderd] Hopsatee we wilde beide geen 3e. Zeg nooit nooit natuurlijk, maar we voelde ons compleet met de jongens en we waren toe aan een nieuw hoofdstuk. ik vroeg ook aan vriend hoe hij zich voelde want 2 was ook genoeg voor hem. βJa 2 was genoeg, maar genoeg liefde voor een 3e zoonβ aldus vriend. (Ja hij gaat uit van nog een jongen π )
Bloem [verwijderd] kans op een derde jongen is 80% π maar wat fijn dat hij zo reageert. Ga je wel nog later testen om een dikke tweede streep te zien? edit... ik zie nu je antwoorden op mij vraag. Ja dus. Zou ik ook doen als ik jou was.
[verwijderd] [verwijderd] hij zei wel nadrukkelijk dat hij het lief vond dat ik aan hem dacht, maar ik had het niet achter moeten houden want nu ging ik er alleen doorheen. βWe zijn samen zodat je dit soort dingen niet alleen hoeft te doenβ. hij was zo lief! .. op alles wat hij zei moest ik weer janken natuurlijk π
[verwijderd] Super lief jullie allemaal trouwens! Ik voel me erg gesteund hier en daardoor niet alleen! β€οΈ morgen opnieuw een CB early doen om te kijken of er oploop is. En dan heb ik voor de dag er na een gewone test. Donderdag is denk ik mijn nod. Ik weet het niet precies natuurlijk.
[verwijderd] Bloem Komende week staat in het teken van testen .. een soort adventskalender maar dan anders xD
Kipsate Ach wat een lieverd die vriend van jou @[verwijderd] . Hij mag blijven π Hopelijk voel jij je ook wat opgelucht nu je het gedeeld heb. Nu inderdaad eerst maar eens kijken of de testen op lopen en hoe de zwangerschap zich verder ontwikkelt. Komt tijd komt raad. Overal is wel een oplossing op te bedenken. β₯οΈ
[verwijderd] Kipsate Ik voel me erg opgelucht. Met hem naast me kan ik het misschien wel aan π En nog een R .. poeh, ja, dat wordt een uitdaging.. beginnend met een R, eindend op I of IE of Y π
[verwijderd] Kipsate RenΓ©, Rian, Randy, Ravi, Reza, Riv, Roza, Roxy, Ruby, Riley, Ronja, Riva, Romy... Komt wel goed hoor! ππ»π
Marshmallow [verwijderd] wat een fijne reactie van hem! Nu kun je het samen doen, toch fijner dan alleen π
Blue Ik heb gewoon tranen in mijn ogen! Wat een fijne en lieve vriend heb jij @[verwijderd]. Wat zal je opgelucht zijn!!
Sevenof9 [verwijderd] wat fijn hoe je vriend reageerde! Wel spannend allemaal zeg. Misschien tzt een poll maken voor de naam, Rikkie of toch Rudy?