[verwijderd] Kipsate Ik voel me erg opgelucht. Met hem naast me kan ik het misschien wel aan 🙂 En nog een R .. poeh, ja, dat wordt een uitdaging.. beginnend met een R, eindend op I of IE of Y 😛
Sevenof9 [verwijderd] wat fijn hoe je vriend reageerde! Wel spannend allemaal zeg. Misschien tzt een poll maken voor de naam, Rikkie of toch Rudy?
[verwijderd] Kipsate René, Rian, Randy, Ravi, Reza, Riv, Roza, Roxy, Ruby, Riley, Ronja, Riva, Romy... Komt wel goed hoor! 👍🏻😄
[verwijderd] Het wordt sowieso een meisje, dus Rosie, Rosalie, Ruby, Riley.. nog genoeg mogelijkheden!
Bloem [verwijderd] Dan heb je mijn berichtje niet gezien 😜80%kans op een derde jongen. Blijkbaar heeft onderzoek dat aangetoond wist onze VK te melden.
[verwijderd] Ahh meid, wat een spanning! Wat een top vent heb je en fijn dat je er door zijn reactie ook wat meer vertrouwen in krijgt. Laat vooral die testen zien hier. (En voorzichtig al gefeliciteerd!)❤
[verwijderd] Bloem als je 20% kans had om de staatsloterij te winnen zou je ook een lot kopen, dus ik blijf bij meisje 😂
[verwijderd] [verwijderd] Bloem Mijn gevoel zegt een meisje, dus het zal wel weer een jongen worden 🤣
Cactusje [verwijderd] Wat een superlieve reactie van je vriend! We gaan je weer helemaal volgen hoor😝
[verwijderd] [verwijderd] ik heb het tot nu toe bij iedereen op het forum nog fout gehad hoor, dus ik zou ook niet te veel waarde hechten aan mij 😂
[verwijderd] [verwijderd] zeg dan dat je een jongen denkt, nu maak ik natuurlijk helemaaal geen kans meer !! 😛
[verwijderd] [verwijderd] Nou, nee, die is nu nog niet ontwikkeld hoor! 😄 Eerst maar eens een hart maken!