[verwijderd] daarom lees ik alleen de samenvattingen van de hoofdstukken 😅😉 en deze studie is echt wel pittig en het lesmateriaal bestaat niet alleen uit de boeken die we hebben dus vervelen zal niet snel gebeuren. (En ik ga zo gewoon komend jaar weer met gemiddeld een 8,5 afsluiten 😜)

Hooyo-shimbir haha! Mijn jongste broertje is ook zo, die begint binnenkort aan een studie en nu heeft hij willekeurig een paar boeken over statistiek gekocht. Hij hoorde dat hij dat als vak gaat krijgen, dus hij wilde zich vast in lezen... In de vakantie 😅

Hooyo-shimbir
    niet raar! Ijverig, ambitieus en gemotiveerd! Ik vind het knap! Ik moet me er echt toe zetten na een dag werk, gezin en huishouden 😓.

Blue 😂😂 fijn te lezen dat er meer van dat soort mensen zijn 😋. Wij beginnen de eerste periode weer met statistiek dus ik ga de laatste 2 weken van de vakantie de stof van jaar 1 herhalen 🙈

SYRV dat vind ik wel een mooi compliment. Ik vind het ook echt wel heel invoelbaar dat het ook wel veel moeite kan kosten met een gezin ernaast. Het doet echt niks af aan jou, je bent net zo goed bezig! 😘 en echt een heel heel heel groot verschil; ik werk er niet naast!

Dat je glashard tegen mij gelogen hebt in december. En dat je dit blijkbaar al een half jaar volhoud. Terwijl ik me al die tijd zorgen heb gemaakt over dit kindje. Dat ik heb uitgesproken dat er hulp in het gezin moet komen.

Dat je dus blijkbaar iedereen voor vol aanziet behalve mij. Terwijl ik dus als enige alles bij t goede eind had. Nou schoonloeder, dit was het. Je kan het verder vergeten. Vertrouwen is nu weg en de kinderen mag je al helemaal niet meer meenemen een dagje weg. Eigen glazen ingegooid. Wat mij betreft ben je niet meer welkom.

en ik hoop heel erg dat ik het binnenkort in het topic kan zetten wat ik wel tegen iemand gezegd heb!

[verwijderd]

[verwijderd]

eigenlijk weet ik al 15 jaar hoe ze is. Elke keer probeer ik er weer een modus in te vinden hoe met haar om te gaan... omdat ze wel de oma is van de kinderen. Maar het is op. Na deze leugen kan ik niet meer.

ik wil niet in te veel details treden omdat de reden waarom niet over ons gaat maar een ander. Maar waarom dit allemaal geheim gehouden moet worden? Terwijl ik als leerkracht en maatschappelijk werker aangeef dat er hulp moet komen en dit achter mijn rug om gebeurt. Ik voel me echt besodemieterd.

en dan eigenlijk mijn kinderen 2 nachtjes met haar meegeven om ergens te logeren terwijl ze dat bij hun thuis al nooit doen? Echt niet!

• [verwijderd]

Puzzelstukje Wat lijkt me dat rot als je je schoonmoeder niet kunt vertrouwen en ze gewoon ronduit tegen je liegt.

• [verwijderd]

Ach hou toch op, dat was de vraag niet. Jij bent duidelijk niet mijn doelgroep, waarom dan nog proberen discussies uit te lokken door me woorden in de mond te leggen en me te willen overtuigen van jouw gelijk? Ik heb daar geen interesse in, dat was het hele punt van de vraag zelf.

[verwijderd]

ja dat klopt! Dat is ook erg lastig. Het is niet de echte moeder van mijn man. Dat maakt het nog ingewikkelder... er is al een heel verleden.