Wat je niet hardop wilt zeggen.
[verwijderd]
Anders kom je even terug uit Griekenland om te zien wat er in je land gebeurt. Waar mensen doen zoals jij waardoor ik jonge mensen op de ic moet leggen waar eigenlijk geen plaats is. Anders kom je gewoon even kijken hoe het er in de ziekenhuizen aan toe gaat.
Tegen de koning.
[verwijderd] weer een foto?
En bedankt hè! Omdat jij bepaalde eetgewoontes goedkeurt mag ik het nu weer afleren...
[verwijderd] echt hè? "Mijn" ziekenhuis schaalt alle niet acute zorg af. Code rood en hij gaat (met het regeringsvliegtuig) naar Griekenland.
Ik vind dat daar wat mee gedaan mag worden. Ik begin steeds meer republikeins te worden.
Nu al zin in zondag met lubach.
Rietjesbeker Privéjet en eigen huis. In principe eigenlijk geen risico. Maar het signaal wat hij hiermee afgeeft is zo slecht!!!! Blijf thuis. Of ga in Nederland als je dan perse wil gaan.
Hij komt al weer naar huis
Bloem dat vooral. Het 'ik sta hierboven' dat er uit spreekt. Maar goed, ik ben niet zo koningsgezind, dus misschien sowieso in deze niet helemaal objectief
Rietjesbeker Ik snap
dat ook echt niet. Hoe je dat bedenkt. Dat hij zijn vakantie afbreekt vind ik dan ook weer dubbel. Want als je er echt achter stond en het mocht waarom dan afbreken? Dat moet je dan ook wel goed uitleggen. Anders kan dit ook weer verkeerd overkomen.
[verwijderd]
Maar dit is wat iedereen doet hè. Nee mijn kind is jarig dus opa’s en oma’s komen gewoon want die komen anders ook oppassen. IEDEREEN denkt dat zij de uitzondering zijn. Ik ben het spuugzat want die mensen zien gewoon niet wat er nu in de ziekenhuizen gebeurt.
[verwijderd] mee eens, maar koning heeft wel voorbeeld functie en hij had toch kunnen weten dat doe niet goed zou vallen...
[verwijderd]
Miek89
Onze eigen huisarts schuift alles inderdaad af op een virus, de arts gisteren was er eentje van de HAP.
Vandaag nog steeds hoge koorts, maar hij wilde gelukkig wel spelen en wat eten.
- Bijgewerkt
[verwijderd] nou, ik hou mij aan al die regels behalve die. Mijn moeder komt gewoon langs, mijn schoonouders ook en mijn eigen opa en oma. Het is hun keuze. En eerlijk is eerlijk het is goed voor N dat er met hun geen rekening gehouden hoeft te worden met de 1,5 meter regel. Onze ouders zijn ook nog niet oud en mijn oma overlijd liever aan covid met de wetenschap dat ze gewoon haar achterkleinkinderen kon zien dan weet ik veel hoe lang niet en overlijden aan ouderdom/eenzaamheid. Mijn opa en oma willen dan ook niet opgenomen worden op de ic.
[verwijderd] of het interesseert ze gewoon niet. Als het jouw moeder/vader/opa/man niet is, lijkt corona een ver-van-hun-bed-show. En als je in een gemeente woont waar al maanden 0 besmettingen zijn en het plaatselijke restaurant moet sluiten voelt dat gewoon alleen oneerlijk. Ik heb geprobeerd met zulke mensen in discussie te gaan maar het haalt gewoon niets uit.
[verwijderd] hoeveel dagen heeft hij nu koorts?
En echt, ik zou overstappen naar een andere huisarts als dat mogelijk is.
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Ysabella dat zeggen ze allemaal tot ze met covid in mijn ziekenhuisbed liggen. Dan willen ze toch ineens alles. Of ze krijgen het en geven het ongemerkt door aan jullie. En dan liggen jullie in mijn ziekenhuisbed.
Het is niet goed te praten. Echt niet.
Noordeling Blijf dan maar daar, denk ik dan Ik ben heel monarchistisch hoor, maar dit vind ik niet zo handig van ze...