• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Ach dames, dit is echt zo'n geval van iemand die mij om mijn mening vraagt, het vervolgens niet eens is met mijn antwoord, zich persoonlijk aangevallen voelt en mij vervolgens beschuldigd van simple minded zijn en kort door de bocht denken. Ze kan feedback die niet in haar straatje ligt gewoon echt niet handelen. Vervolgens gaat ze zitten janken bij een collega (stagiaire), die dan mij belt en wel even denkt te bemiddelen..houd op hoor.
NU begreep ik van mijn manager dat ze bij haar aan het stoken is over mij. Gelukkig kent mijn manager me wel beter dan dat en heeft ze al meer minder goede ervaringen met deze dame.
Ik houd gewoon niet van dit gezeik.. echt vrouwengezeur. Ik heb daar zo'n hekel aan.

[verwijderd] oh bah ik zou hier ook echt niet tegen kunnen. Het zegt ook zoveel over haar...

4 dagen later

[verwijderd] dan zou ik direct een test doen, anders maak je jezelf helemaal gek terwijl je misschien niet zwanger bent. Althans dat zou ik hebben.

• [verwijderd]

Het is veel te vroeg voor een test. Ik doe er echt pas 1 na het weekend.
    Ik baal echt flink en ik hoop dat het allemaal gewoon (vroege) PMS is.

[verwijderd] als je zwangerschap symptomen hebt betekend dat dat je hormonen aanmaakt, dan zou je een positieve test moeten hebben of inderdaad pms, laten we hopen dat dat het is.

[verwijderd] oh jee, ik hoop dat het pms is! En nog wachten tot na het weekend...

• [verwijderd]

Ysabella zou je zeggen maar ik had met beide zwangerschappen al na een week de eerste typische symptomen te pakken, en nu dus weer.

🀞

[verwijderd] 😬😬😬spannend zeg

Ik testte bij beide zwangerschappen op 9/10 dagen na ovulatie al positief.... op hoeveel dagen na de verhitte avond zit je nu?

• [verwijderd]

Ysabella Dat inderdaad, pijn in mijn onderrug en boos. Toen ik vanmiddag een andere BH aan ging doen omdat ze beurs en zwaar voelen ging er een lampje branden πŸ™

Pietje1987 Ik gok dat mijn eisprong cd 15 is geweest. De dag erna zijn we dom geweest. Dus ik zou nu eh.. 6 dpo zijn denk ik? Bij beide jongens begonnen rond deze tijd ook de symptomen .. hoewel, nee, ik denk wel iets later hoor.. misschien pas bij 7/8 dpo of zo. (ik denk hardop sorry)
            Bij beide jongens ook vroeg getest op 10 en 11 dpo.

• [verwijderd]

Fijn trouwens dat ik hier dit allemaal kan neerpleuren zonder veroordeling. Het maalt maar door mijn hoofd vandaag, ik kan het niet echt met iemand bespreken. Ook niet met vriend. Die wil ik niet laten stressen nu.
            Gelukkig is Robbie een draak vandaag, dat leidt wel wat af..

[verwijderd] tja ik denk dat we allemaal wel eens zo een momentje hebben gehad en de meesten van ons hebben ook vast wel eens met partner besproken β€˜wat als’ 😬

Ik duim voor je dat het vals alarm is. Ik zou zondag wel een testje durven wagen 😬