Is het waar en wat triggert je om nu na zo'n 10 jaar weer dezelfde signalen af te geven? Wat is er toen gebeurd met je? Ga weer praten en vertel het 😭

• [verwijderd]

Soms vind ik je echt een pussy. Oh wat heb je het toch zwaar πŸ™„πŸ™„

Heb je echt zo veel pijn of voer je ook een beetje een soort act op....?

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Pimpelmeesje koop een gezelschapsspel. Klaar πŸ€“

( volwassenen die een verlanglijstje maken 🀐)

Manque Dat zijn in elk geval geen corona-symptomen toch? Alsnog vervelend natuurlijk, maar lijkt me dat je vakantie dan gewoon door kan gaan? Beterschap!

Manque Leest wel alsof er ergens in je kaak een ontsteking zit hoor. Ik snap dat je niet naar een dokter wil, maar denk dat het zonder antibiotica kuurtje, niet vanzelf over gaat...

• Vulpen hebben hierop gereageerd.

En hier is een ritalinetje voor jou schat.

Tot nu toe deed ik bij de jongste hetzelfde als bij de oudste; in weekenden en vakanties geen ritalin geven. Maar het is dus thuis echt niet gezellig zo en hij is zo druk.. Iedereen word er gek van, inclusief hij zelf. Vandaag dus zijn medicijnen weer gegeven, iets lagere dosering dan hij voor school krijgt. En moet eerlijk zeggen, het geeft veel rust..

iMoeder Ik dacht dat de meeste ontstekingen vanzelf over gaan en dat antibiotica alleen moet als het echt héél erg is en niet vanzelf over gaat? Is dat bij een kaakontsteking anders?

Ik heb ook al dagen last van m'n oor & kaak πŸ˜‘

Manque Klinkt niet als Corona maar wel als iets met je kaak/ontsteking. Misschien heel even afwachten maar anders wel een ab kuur halen?

Tantetil Tja.... Ik heb nu eenmaal een stomme autoimmuunziekte! Dan heb je net even wat vaker van dit soort stomme dingen dan anderen. Zal idd ibuprofen pakken.

Manque ja en dat echt even een x aantal dagen om de 6 uur nemen.

Hopelijk hoef je niet langs de huisarts. 😊

Ga je nog bellen?
      -> wachten op telefoontje van gyn

☺️ ehmm lichaam mijn feest lang weekend is over..nu mag je weer meer dan 4/5 uur gaan slapen per nacht. πŸ˜‹

Waarom moet je er nou weer zo'n opmerking over maken dat ik meteen een rotgevoel krijg en mijn blije stemming verpest is?!

En tegen mezelf zeg ik: sufferd, als je nou gewoon niks gezegd had, dan zat je er nu niet mee

Hoezo willen jullie je shirt aan houden tijdens de bevalling?

*ik kijk bevallen met Bobbi. Bij mn 1e wee bij mn dochter dacht ik oke die kleren MOETEN UIT NU!! 🀣

• [verwijderd]

Softbasegaming haha ik ook hoor! Ik heb ergens halverwege mijn bh door de kamer gesmeten, vond de bevalling zelf al zwaar genoeg en om dan ook nog een bh te moeten dragen ging me gewoon te ver 🀣