Is het waar en wat triggert je om nu na zo'n 10 jaar weer dezelfde signalen af te geven? Wat is er toen gebeurd met je? Ga weer praten en vertel het
Wat je niet hardop wilt zeggen.
Pimpelmeesje is het ook maar kan het niet openbaar zetten ivm privacy.
Pimpelmeesje misschien wel fijn om ff te ventileren ja
Pimpelmeesje verstuurd.
Mogelijk best een warrig verhaal
[verwijderd]
Soms vind ik je echt een pussy. Oh wat heb je het toch zwaar
Heb je echt zo veel pijn of voer je ook een beetje een soort act op....?
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Pimpelmeesje koop een gezelschapsspel. Klaar
( volwassenen die een verlanglijstje maken )
En hier is een ritalinetje voor jou schat.
Tot nu toe deed ik bij de jongste hetzelfde als bij de oudste; in weekenden en vakanties geen ritalin geven. Maar het is dus thuis echt niet gezellig zo en hij is zo druk.. Iedereen word er gek van, inclusief hij zelf. Vandaag dus zijn medicijnen weer gegeven, iets lagere dosering dan hij voor school krijgt. En moet eerlijk zeggen, het geeft veel rust..
- Bijgewerkt
Ga je nog bellen?
-> wachten op telefoontje van gyn
ehmm lichaam mijn feest lang weekend is over..nu mag je weer meer dan 4/5 uur gaan slapen per nacht.
Waarom moet je er nou weer zo'n opmerking over maken dat ik meteen een rotgevoel krijg en mijn blije stemming verpest is?!
En tegen mezelf zeg ik: sufferd, als je nou gewoon niks gezegd had, dan zat je er nu niet mee
Hoezo willen jullie je shirt aan houden tijdens de bevalling?
*ik kijk bevallen met Bobbi. Bij mn 1e wee bij mn dochter dacht ik oke die kleren MOETEN UIT NU!!
[verwijderd]
Softbasegaming haha ik ook hoor! Ik heb ergens halverwege mijn bh door de kamer gesmeten, vond de bevalling zelf al zwaar genoeg en om dan ook nog een bh te moeten dragen ging me gewoon te ver