Hoe laat ik naar bed wil... Alsof dat te plannen valt met een baby πŸ™„ de vraag moet zijn wanneer... Zodra C slaapt

• [verwijderd]

Freaks, everywhere.... wat willen jullie van me? 😲

Jongen, echt. Toen we nog getrouwd waren trapte ik al niet in die naar beneden proberen te praten grapjes van je. Denk je nou echttttt dat ik me daar nu al helemaal een hol van aantrek.... πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Tegen ex die me met steken boven water een slecht gevoel over mezelf probeert aan te praten.

• [verwijderd]

iMoeder

Knap van je, ooit word ik als ik later groot ben ook zo wijsπŸ˜…

22 dagen later

Als je zelf je toch niet aan de regels/adviezen wilt houden, waarom zanik je, uiteraard op fb, zo vreselijk over kerken die meer dan 30 personen binnen laten?

Toch6 omdat mensen het vooral leuk vinden om op anderen te zeuren..

• [verwijderd]

Toch6 tsja, wat moeten ze anders doen op Fb? 🀣

Ysabella guilty, vooral sinds een familielid er een potje van maakt op FB 😬

• [verwijderd]

GEEF MIJN KIND GEWOON EEN KUUR 😀

[verwijderd] nah nog niet joh?! Ik zou de hap bellen en vragen om een kuur. Vind dit echt van de zotte

[verwijderd] nog steeds last van zijn keel?
            Waarom heb je dat niet hardop gezegd?

Tegen ex-man: aaaaaaaaaggggghhhhhhhhhh hoe groot is dat bord voor je kop!!!! 🀬

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

@Cactusje @Miek89 @June
            Begin van de week leek het beter te gaan, maar hij wilt sinds vanmiddag niks meer eten of drinken, heeft weer flink koorts.
            Hij had na inspanning ineens blauwe lippen en zijn neusvleugeltjes ging echt op en neer, dus hij had het benauwd.
            Naar de HAP gegaan: het is een virusje/flinke luchtweginfectie, even uitzieken. Hij kreeg dan wel een puffer.πŸ™„
            Hij zit nooit stil, rent en beweegt altijd, maar nu viel hij zelfs op mijn schoot in slaap bij de HAP. Dat is een teken dat hij echt heel ziek is.
            Dit is nu al de 2de week, maar ze doen niets, omdat het 2 weken mag duren.

[verwijderd] ik zou maar heel goed in de gaten houden hoe het verder gaat. Straks is het corona of een longontsteking. Is echt niet te onderschatten bij jonge kinderen. Ik wil je niet bang maken maar de laksheid van de huisarts maakt me gewoon boos.

[verwijderd]
                OkΓ©, en ze hebben niet even ontstekingswaarden gemeten?
                (Ik ben nog nooit bij een hap geweest, mijn ha praktijk houdt gewoon nog weekenddiensten en ik heb wel eens gelezen dat zo'n apparaat niet standaard in een praktijk staat. ) Als die verhoogd zijn kan er toch gewoon een kuur tegenaan gegooid worden...

Ik had een aantal jaar geleden regelmatig keelpijn/ ontsteking, even langs voor een vingerprik en dan kreeg ik een kuur omdat het altijd een bacteriΓ«le keelontsteking was. Ik vond het toen ook heel vreemd dat mijn broer bij een andere praktijk afgewimpeld werd met, virus en ziek maar uit, zonder hem gezien te hebben, hij had hoge koorts en was ook echt ziek... wij zijn nooit ziek.