Manque Leest wel alsof er ergens in je kaak een ontsteking zit hoor. Ik snap dat je niet naar een dokter wil, maar denk dat het zonder antibiotica kuurtje, niet vanzelf over gaat...

• Vulpen hebben hierop gereageerd.

En hier is een ritalinetje voor jou schat.

Tot nu toe deed ik bij de jongste hetzelfde als bij de oudste; in weekenden en vakanties geen ritalin geven. Maar het is dus thuis echt niet gezellig zo en hij is zo druk.. Iedereen word er gek van, inclusief hij zelf. Vandaag dus zijn medicijnen weer gegeven, iets lagere dosering dan hij voor school krijgt. En moet eerlijk zeggen, het geeft veel rust..

iMoeder Ik dacht dat de meeste ontstekingen vanzelf over gaan en dat antibiotica alleen moet als het echt héél erg is en niet vanzelf over gaat? Is dat bij een kaakontsteking anders?

Ik heb ook al dagen last van m'n oor & kaak πŸ˜‘

Manque Klinkt niet als Corona maar wel als iets met je kaak/ontsteking. Misschien heel even afwachten maar anders wel een ab kuur halen?

Tantetil Tja.... Ik heb nu eenmaal een stomme autoimmuunziekte! Dan heb je net even wat vaker van dit soort stomme dingen dan anderen. Zal idd ibuprofen pakken.

Manque ja en dat echt even een x aantal dagen om de 6 uur nemen.

Hopelijk hoef je niet langs de huisarts. 😊

Ga je nog bellen?
      -> wachten op telefoontje van gyn

☺️ ehmm lichaam mijn feest lang weekend is over..nu mag je weer meer dan 4/5 uur gaan slapen per nacht. πŸ˜‹

Waarom moet je er nou weer zo'n opmerking over maken dat ik meteen een rotgevoel krijg en mijn blije stemming verpest is?!

En tegen mezelf zeg ik: sufferd, als je nou gewoon niks gezegd had, dan zat je er nu niet mee

Hoezo willen jullie je shirt aan houden tijdens de bevalling?

*ik kijk bevallen met Bobbi. Bij mn 1e wee bij mn dochter dacht ik oke die kleren MOETEN UIT NU!! 🀣

• [verwijderd]

Softbasegaming haha ik ook hoor! Ik heb ergens halverwege mijn bh door de kamer gesmeten, vond de bevalling zelf al zwaar genoeg en om dan ook nog een bh te moeten dragen ging me gewoon te ver 🀣

Jij chagrijnig slopend kutkind dat je bent. Trut.

Ik heb haar gezegd dat ik erg verdrietig wordt van haar gedrag en dat ik graag wil dat ze zich gaat aanpassen. En als ze daar hulp bij nodig heeft, ik die voor haar ga zoeken.

Tantetil
          Ze is 7.
          Ze heeft de stekker zo hard in (mijn) switch geduwd (tijdens een woedeaanval) dat de aansluiting nu kapot is.
          Ik weet niet zo goed hoe ik met haar gedrag om moet gaan. Ze zeggen daar ze rustiger en meer voor rede vatbaar worden als ze 7 zijn. Ik wacht nog op dat punt bij haar.

Ze is erg eigengereid. Vindt dat ze alles zelf moet kunnen. Doet ook veel zelf maar als het niet lukt kan ze geen hulp vragen. Omdat ze vindt dat ze het zelf moet kunnen. Ze wordt boos en sloopt de boel.
          Ik vind haar ook heel verwend en ongezellig maar haar zusje. Ze moet winnen, ze moet als eerst. Ze zegt dat het beter is zonder haar zusje. Heel ongezellig en ik weet niet wat ik er mee moet.

June Heftig hoor.. Hebben jullie al eens hulp gezocht/advies gevraagd?

June wat klote zeg πŸ™ fijn dat het je wel lukte om dat eerste stuk niet hardop te zeggen, ik kan mij goed voorstellen dat soms de koek gewoon op is.
            Ik vraag mij af of er iets speelt of dat haar karakter haar (en jullie) gewoon in de weg zit. Misschien is hulp inderdaad wel verstandig voor haar.
            Op een positievere noot; ik denk dat dit soort eigenschappen, als ze straks beter leert ermee om te gaan, haar misschien wel een heel succesvol volwassene gaan maken. Klinkt als een heel zelfstandige meid met veel drive.

• June hebben hierop gereageerd.
            • June vindt dit leuk

Pimpelmeesje Ik ben even weggelopen πŸ˜…

Het is een enorme pientere meid. Ze kon altijd alles in een keer. Ze is super sterk en zelfstandig. Ik wil haar eigengereid zeker niet indammen. Maar soms moet ze in het keurslijf mee. En dat kan zo botsen. We grappen weleens dat we een pongbal (van dat spelletje vroeger) in het spel proberen te houden. Ze botst elke keer tegen de grenzen aan. Dan de ene kant dan de andere kant. We geven haar zoveel mogelijk vrijheid. Ze mag best veel thuis. Maar soms moet je gewoon even mee.

Dat gezeur en gevit op haar zusje ben ik wel zat. Maar goed dat zal vast een fase zijn want ze kunnen ook super leuk spelen.

June Dat gezeur en gevit op haar zusje ben ik wel zat. Maar goed dat zal vast een fase zijn want ze kunnen ook super leuk spelen.

Ik denk dat dat wel blijft, het kunnen ze het ene moment superleuk spelen met elkaar een het andere moment krabben ze elkaar de ogen nog net niet uit. Nu zit er hier wel een leeftijdsverschil van 8 jaar tussen, maar ik kan me van vroeger ook nog wel herinneren dat het thuis met broer en zussen ook zo was.