Ik heb er misschien overheen gelezen, maar is er al een ‘Negeerknop’?
Nieuwe features & Bugs
Kan je ook ergens in 1x zien wat voor foto's je geplaatst hebt en ze daar verwijderen? Of moet ik ik het topic opzoeken en dan weghalen? Thanks alvast!
Hooyo-shimbir nee helaas. Wel kan je een overzicht vinden van je geplaatste reacties.
Hooyo-shimbir als je naar de drie streepjes gaat (op je mobiel zitten ze links) en dan klikt op je naam, kan je naar je profiel. Daar zie je een overzicht van je geplaatste berichtjes.
- Bijgewerkt
Luuz Dat wist ik idd, zoekt al wat gemakkelijker terug. dankje
Waar ik trouwens net achter kwam (ik ging even op zoek naar een overzicht van alle bijlagen). Als je in je profiel op ‘berichten’ drukt, krijg je een nieuw pop up venster met o.a. De berichten waarin je genoemd bent
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Komt er nog een optie om handtekeningen onder berichten te zetten?
Edit: eerst de eerste post lezen Meisje... nevermind!
- Bijgewerkt
Jullie geloven me natuurlijk niet want heb geen bewijs, maar zou toch zweren dat ik net -1 notificatie had.
[verwijderd]
Dan zullen jullie toch echt beter je best moeten doen. Iets meer reacties en likes scoren.
[verwijderd]
Ik kan vanachter mijn laptop (of werkomgeving) niet reageren op berichten via internet explorer. Chrome geen probleem. Niet heel vervelend, maar denk ik meld t toch even!