Geen bug, maar iets wat ik niet heel intuïtief vind: als ik op de computer een bericht wil posten, zou ik het logisch vinden om tab enter te doen.

Maar dan krijg je dus dat je tekst zo wordt.

• LucP hebben hierop gereageerd.

Vulpen Ctrl + Enter is de sneltoets om te posten 😉

Hoi @LucP Ik heb PB van een oud ZP lid wat zich heeft aangemeld maar geen bevestingsmail krijgt (Hotmail). De username is Lelie.

• LucP hebben hierop gereageerd.

Ok nieuwe bug. Sinds een tijdje gebeurde het af en toe, dat als ik op een notificatie klik, dan zie ik niet het bericht waar het om gaat, maar een bericht van een ander lid wat een stukje er boven of onder staat. Ga ik terug en klik ik nogmaals op de notificatie, dan kom ik wel meteen op het juiste bericht. Dat was dus af en toe, maar nu gebeurd dit standaard iedere keer.

iMoeder thanks voor het melden. Het hele scrollen (zeker op mobiel) gaat sowieso nog problematisch, dus daar ga ik ff uitgebreid naar kijken

Ik heb er misschien overheen gelezen, maar is er al een ‘Negeerknop’?

• Manque hebben hierop gereageerd.

Diazz Wel voor topics, niet voor leden. Een topic kun je negeren door helemaal bovenin op het pijltje naast 'Volg' te klikken. Daar kun je kiezen voor 'Negerend'.

• Diazz hebben hierop gereageerd.
            • Diazz vindt dit leuk
              8 dagen later

Kan je ook ergens in 1x zien wat voor foto's je geplaatst hebt en ze daar verwijderen? Of moet ik ik het topic opzoeken en dan weghalen? Thanks alvast!

Hooyo-shimbir als je naar de drie streepjes gaat (op je mobiel zitten ze links) en dan klikt op je naam, kan je naar je profiel. Daar zie je een overzicht van je geplaatste berichtjes.

Luuz Dat wist ik idd, zoekt al wat gemakkelijker terug. 👍🏾dankje

Waar ik trouwens net achter kwam (ik ging even op zoek naar een overzicht van alle bijlagen). Als je in je profiel op ‘berichten’ drukt, krijg je een nieuw pop up venster met o.a. De berichten waarin je genoemd bent🙃

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Komt er nog een optie om handtekeningen onder berichten te zetten?

Edit: eerst de eerste post lezen Meisje... 😉 nevermind!

Jullie geloven me natuurlijk niet want heb geen bewijs, maar zou toch zweren dat ik net -1 notificatie had.

Vulpen heb ik ook gehad. Vraag me alleen niet waarom 😂

• Vulpen hebben hierop gereageerd.