Manque Ja, heb ik ook. Heeft volgens mij met cache te maken. Ik denk dat het weggaat als je de pagina ververst.
[verwijderd] Manque Ja denk ik ook, maar zou toch eigenlijk niet moeten. Ik dacht; ik geef 't even door 🙂 (Geen mega ramp hoor, maar ik ben zelf iemand die zoiets graag strak en kloppend heeft voor de eigen site haha!)
[verwijderd] Wanneer ik op de PC een topic lees, gaat hij ineens laden en schiet hij een aantal berichten naar onderen. Ik klik nergens op, hij doet het uit zichzelf. Volgens mij al eerder genoemd, alleen dan op de telefoon. @LucP Ik zit op een Windows 10 Pro Lenovo laptop.
Manque [verwijderd] Schiet hij dan niet gewoon naar het laatste ongelezen bericht? Want als het goed is, gaat hij automatisch naar het eerste ongelezen bericht wanneer je een topic opent dat je eerder al open hebt gehad.
Honkeytonk [verwijderd] Dit heb ik ook, vooral bij een topic met veel nieuwe berichten. Gebruik ook Chrome. Heb het zowel op de PC (windows/chrome) als op de telefoon (android/Chrome)
Biny Manque nee, ik heb hetzelfde als @[verwijderd] als ik gewoon zit te lezen dan ineens poef! Schiet ie een stuk of 15 berichten naar onderen ofzo en kan je weer naar boven scrollen om te zoeken waar je bent... hier overigens (nig steeds) op de telefoon
[verwijderd] Dit gebeurt wanneer het topic al open is. Ik open het dus automatisch waar hij gebleven is dat gaat goed. Maar tijdens het lezen begint hij ineens te herladen en zit ik ineens een paar berichten verder.
LucP Dank voor 't vermelden. Is inderdaad al eens genoemd... wat me helpt is als je kunt posten welke browser je gebruikt; (Edge, Chrome, Firefox?)
iMoeder Als ik een nieuwe ‘discussie’ start (verwarrend woord, ik vind topic prettiger), dan staat er nu een vakje ‘deelnemers’. Wat houdt dat precies in?
Luuz iMoeder met die knop kan je ook priveberichten sturen. Zolang je geen deelnemers toevoegt, wordt je bericht gewoon op het forum geplaatst.
Soturi Hier heb ik er op de telefoon ook nog wel eens last van dat hij ineens verschiet. Maar dat is eigenlijk vooral als ik sneller terug scroll omdat ik een bepaald bericht zoek.
Betsy Ik heb het ook en ik gebruik ook Chrome. Heb er op de laptop wel meer last van dan om mijn telefoon.
LucP 👋 Afbeeldingen uploaden is zojuist live gegaan. 't is niet zo moeilijk, maar hier lees je hoe het werkt!
Pietje1987 @LucP en @[verwijderd] ik wil gewoon even zeggen dat ik de site zo ontzettend fijn vind werken! Echt super!!
Vulpen Geen bug, maar iets wat ik niet heel intuïtief vind: als ik op de computer een bericht wil posten, zou ik het logisch vinden om tab enter te doen. Maar dan krijg je dus dat je tekst zo wordt.
iMoeder Hoi @LucP Ik heb PB van een oud ZP lid wat zich heeft aangemeld maar geen bevestingsmail krijgt (Hotmail). De username is Lelie.