Manque Diazz Wel voor topics, niet voor leden. Een topic kun je negeren door helemaal bovenin op het pijltje naast 'Volg' te klikken. Daar kun je kiezen voor 'Negerend'.
Hooyo-shimbir Kan je ook ergens in 1x zien wat voor foto's je geplaatst hebt en ze daar verwijderen? Of moet ik ik het topic opzoeken en dan weghalen? Thanks alvast!
Luuz Hooyo-shimbir als je naar de drie streepjes gaat (op je mobiel zitten ze links) en dan klikt op je naam, kan je naar je profiel. Daar zie je een overzicht van je geplaatste berichtjes.
Luuz Waar ik trouwens net achter kwam (ik ging even op zoek naar een overzicht van alle bijlagen). Als je in je profiel op ‘berichten’ drukt, krijg je een nieuw pop up venster met o.a. De berichten waarin je genoemd bent🙃
[verwijderd] Komt er nog een optie om handtekeningen onder berichten te zetten? Edit: eerst de eerste post lezen Meisje... 😉 nevermind!
Vulpen Jullie geloven me natuurlijk niet want heb geen bewijs, maar zou toch zweren dat ik net -1 notificatie had.
Manque Vulpen Hahahaha, ik heb wel eens -4 gehad! We wachten wat die notificaties betreft nog steeds op een update van de softwareontwikkelaars...😶
[verwijderd] Dan zullen jullie toch echt beter je best moeten doen. Iets meer reacties en likes scoren. 😋😉
Luuz Vulpen ja zou kunnen. Daarvoor het ik wel hetzelfde aantal notificaties. Alleen stond er daarna een - voor
LucP Vulpen Die min komt simpelweg omdat 't forum op een rare manier omgaat met notificaties: het heeft meer te maken met hoe je internetbrowser dingen onthoud dan met wat je nu wel of niet gelezen hebt. Er wordt in ieder geval aan gewerkt 😃