Femkes Genieten van het feit dat ik ongestoord op de bank een boek kan lezen met 3 kinderen om me heen die dorst hebben en dan luisteren hoe die kinderen mijn vrouw (die de was op zolder aan het ophangen is) roepen zodat ze hen helpt met drinken maken. En vooral zelf niet reageren. En verder seks hebben.
iMoeder Behalve de voor de hand liggende dingen zoals rukken en seks hebben en je snikkel met een donut versieren. Zou ik toch vooral ook erop eruit trekken om als undercover man andere mannen de hemd van het lijf te vragen. Ben echt benieuwd hoe mannen over sommige dingen denken of hoe ze dingen ervaren en daar zijn ze met andere mannen volgens mij eerlijker over.
[verwijderd] iMoeder dat ook! ik heb pas nog een discussie gehad met mijn man en beste vriend. Over het stukje dat mijn man hoer zou worden als vrouw en daarmee binnen no time milionair zou zijn. Ik legde hem uit dat ik persoonlijk als vrouw alleen sex kan hebben met iemand die ik aantrekkelijk vind en in mijn gedachten mannen het op alles kunnen wat een vagina heeft. Volgens mijn man en beste vriend was dat absoluut niet waar maar ik ben alles behalve overtuigt daarvan.
[verwijderd] [verwijderd] ja hij heeft mij rijker kan hij niet worden. Hij denkt echt dat als hij hoer word hij binnen 1 jaar milionair is.
Sneeuwvlokjes Zo! Die piemels gaan het druk krijgen! Maar idd...dat zou ook mijn 1e activiteit zijn. En behalve in een donut zou ik hem ook in warme appeltaart stoppen.
Toch6 Sneeuwvlokjes En behalve in een donut zou ik hem ook in warme appeltaart stoppen. Wáárom?!?! 😂😂😂😂
sleutelbloem Soturi nou.....ik denk van wel hoor. Ben zelf eens met mijn onderkantje op een paaltje gelopen (zo'n houten die langs stoepranden staan) en ik stond echt wel te jodelen....en ik ben geen man, dát deed heel erg pijn kan ik je vertellen.
sleutelbloem [verwijderd] Wijdbeens natuurlijk!! waarom dacht je dat hoe stoerder een vent zichzelf vind, hoe meer wijdbeens hij loopt, dan lijkt het of ie groter is!! 🤣 🤣 🤣
sleutelbloem Soturi Oh en dit!! hier ook een plastuitje, ideaal als je erg nodig moet (ik kan niet zittend in een berm plassen)
Mary Ik zou uitproberen of en hoe snel een piemel schraal wordt, ik zou hem namelijk overal instoppen. Daarnaast zou ik boodschappen gaan doen en dan de helft vergeten zodat mijn vrouw voor de rest kan zorgen.
Manque Ik zou het wel tof vinden om me zonder make-up en zonder enige achting voor mijn gezichtsbeharing onder de mensen te begeven.
loetje Oh wauw!! Ik zou als allereerst naar de wc gaan, plassen en dan kijken wat er gebeurt als je je vinger op het gaatje drukt😁
[verwijderd] Alles wat hierboven staat. En ik wil in de zomer als het warm weer is, in een zwembroek/korte cargo pants naar de supermarkt, zónder shirt. En dan het liefst met zo'n buik met veel haar. Ik wil zo graag weten of ik me dan sexy voel😂
Toch6 [verwijderd] gelukkig ben ik niet de enige die dat dacht 🙈 even er van uit gaande dat mijn man dan een vrouw is zou ik hem/haar gelijk bespringen 🙊
Toch6 Ik moet nu wel denken aan een film die ik een keer gezien heb. 2 buurkinderen die ineens vab lichaam zijn veranderd. Hij is haar en zij is hem. Weet alleen niet meer hoe die heet
[verwijderd] [verwijderd] ik moet bekennen dat als ik aan een piemel denk ik aan een netjes geschoren piemel denk 😂