sleutelbloem [verwijderd] Wijdbeens natuurlijk!! waarom dacht je dat hoe stoerder een vent zichzelf vind, hoe meer wijdbeens hij loopt, dan lijkt het of ie groter is!! 🤣 🤣 🤣
sleutelbloem Soturi Oh en dit!! hier ook een plastuitje, ideaal als je erg nodig moet (ik kan niet zittend in een berm plassen)
Mary Ik zou uitproberen of en hoe snel een piemel schraal wordt, ik zou hem namelijk overal instoppen. Daarnaast zou ik boodschappen gaan doen en dan de helft vergeten zodat mijn vrouw voor de rest kan zorgen.
Manque Ik zou het wel tof vinden om me zonder make-up en zonder enige achting voor mijn gezichtsbeharing onder de mensen te begeven.
loetje Oh wauw!! Ik zou als allereerst naar de wc gaan, plassen en dan kijken wat er gebeurt als je je vinger op het gaatje drukt😁
[verwijderd] Alles wat hierboven staat. En ik wil in de zomer als het warm weer is, in een zwembroek/korte cargo pants naar de supermarkt, zónder shirt. En dan het liefst met zo'n buik met veel haar. Ik wil zo graag weten of ik me dan sexy voel😂
Toch6 [verwijderd] gelukkig ben ik niet de enige die dat dacht 🙈 even er van uit gaande dat mijn man dan een vrouw is zou ik hem/haar gelijk bespringen 🙊
Toch6 Sneeuwvlokjes En behalve in een donut zou ik hem ook in warme appeltaart stoppen. Wáárom?!?! 😂😂😂😂
Toch6 Ik moet nu wel denken aan een film die ik een keer gezien heb. 2 buurkinderen die ineens vab lichaam zijn veranderd. Hij is haar en zij is hem. Weet alleen niet meer hoe die heet
[verwijderd] [verwijderd] ik moet bekennen dat als ik aan een piemel denk ik aan een netjes geschoren piemel denk 😂
[verwijderd] Niet echt een origineel antwoord denk ik, sluit me aan bij de meesten, die piemel uitproberen haha.. Maar ook idd eens flirten in de kroeg, als man over straat, lijkt me grappig te zien hoe de wereld dan op je reageert..
Born2bme Hahaha geweldig topic! Ik zou doen wat de meeste zouden doen, swaffelen, plassen, seks hebben.
[verwijderd] Born2bme Veel méér valt er ook niet mee te doen toch? Oh, behalve een dijkoverstroming voorkomen à la Hansje Brinker...😂
Born2bme [verwijderd] hahahaha nee idd tis eigenlijk gewoon een onding. Maar ik ben blij dat ze er zijn dat dan weer wel 😂
Deliana Vrouwen versieren De hele dag chillen, gamen, bier drinken en bankhangen met vrienden Keihard in m'n ballen laten trappen (doet dat nou écht pijn of zijn mannen gewoon écht op ieder vlak aanstellers) In de sportschool met gewichten gaan trainen en dan ontzettend kreunen (vraag me niet waarom, maar ik ben daar altijd een beetje gefascineerd door.... 😊)
[verwijderd] Deliana #4 Dan wel in zo'n foute tanktop jezelf constant bekijken in de spiegel! Anders telt het niet..