Marshmallow [verwijderd] ja dit! Haha en de auto langs de kant van de weg parkeren en makkelijk ergens plassen π
[verwijderd] mijn man geeft als antwoord dat hij dan per direct hoer word en rijk gaat worden daarvan.
Madeliefje06 Staand plassen op een openbaar toilet. Baal dan namelijk altijd zo dat ik geen man ben en op de gore wcβs moet.
Soturi Madeliefje06 Staand plassen op een openbaar toilet. Baal dan namelijk altijd zo dat ik geen man ben en op de gore wcβs moet. Ik heb afgelopen zomer voor vakantie zo'n plastuitje gekocht. Wilde namelijk ook niet op die gore wc's moeten zitten. En ik moet zeggen dat het nog verrassend goed werkte. Maar een penis zou dan net weer wat makkelijker zijn denk ik.
[verwijderd] [verwijderd] ja hij heeft mij rijker kan hij niet worden. Hij denkt echt dat als hij hoer word hij binnen 1 jaar milionair is.
Honkeytonk Ik zou met m'n piemel gaan rond zwaaien / kijken waar ik hem overal kan instoppen, sex, plassen , liefste koop ik dan ook stickers om te kijken hoe goed je nu wel of niet kan richten.
sleutelbloem Soturi Oh en dit!! hier ook een plastuitje, ideaal als je erg nodig moet (ik kan niet zittend in een berm plassen)
Lisa280887 Als mijn vriend wakker zou worden als vrouw zou die de hele dag zichzelf vingeren. Zijn woorden π
Femkes Genieten van het feit dat ik ongestoord op de bank een boek kan lezen met 3 kinderen om me heen die dorst hebben en dan luisteren hoe die kinderen mijn vrouw (die de was op zolder aan het ophangen is) roepen zodat ze hen helpt met drinken maken. En vooral zelf niet reageren. En verder seks hebben.
iMoeder Behalve de voor de hand liggende dingen zoals rukken en seks hebben en je snikkel met een donut versieren. Zou ik toch vooral ook erop eruit trekken om als undercover man andere mannen de hemd van het lijf te vragen. Ben echt benieuwd hoe mannen over sommige dingen denken of hoe ze dingen ervaren en daar zijn ze met andere mannen volgens mij eerlijker over.
[verwijderd] iMoeder dat ook! ik heb pas nog een discussie gehad met mijn man en beste vriend. Over het stukje dat mijn man hoer zou worden als vrouw en daarmee binnen no time milionair zou zijn. Ik legde hem uit dat ik persoonlijk als vrouw alleen sex kan hebben met iemand die ik aantrekkelijk vind en in mijn gedachten mannen het op alles kunnen wat een vagina heeft. Volgens mijn man en beste vriend was dat absoluut niet waar maar ik ben alles behalve overtuigt daarvan.