[verwijderd] [verwijderd] dit is precies wat ik ook wilde zeggen π Verder zou ik ergens in een bar gaan hangen en kijken of mannen echt beter tegen alcohol kunnen. En als ik vrijgezel was zou ik ook het flirten etc van man zβn kant willen ervaren haha
[verwijderd] [verwijderd] wahah nou meer omdat ik niet weet hoe je moet lopen met zo'n ding in je broek heje
sleutelbloem [verwijderd] Wijdbeens natuurlijk!! waarom dacht je dat hoe stoerder een vent zichzelf vind, hoe meer wijdbeens hij loopt, dan lijkt het of ie groter is!! π€£ π€£ π€£
Puzzelstukje Ooh ja en fietsen want t lijkt me zo vreemd om daarmee te fietsen. Lijkt erg in de weg te zitten...
Marshmallow [verwijderd] ja dit! Haha en de auto langs de kant van de weg parkeren en makkelijk ergens plassen π
[verwijderd] mijn man geeft als antwoord dat hij dan per direct hoer word en rijk gaat worden daarvan.
Madeliefje06 Staand plassen op een openbaar toilet. Baal dan namelijk altijd zo dat ik geen man ben en op de gore wcβs moet.
Soturi Madeliefje06 Staand plassen op een openbaar toilet. Baal dan namelijk altijd zo dat ik geen man ben en op de gore wcβs moet. Ik heb afgelopen zomer voor vakantie zo'n plastuitje gekocht. Wilde namelijk ook niet op die gore wc's moeten zitten. En ik moet zeggen dat het nog verrassend goed werkte. Maar een penis zou dan net weer wat makkelijker zijn denk ik.
[verwijderd] [verwijderd] ja hij heeft mij rijker kan hij niet worden. Hij denkt echt dat als hij hoer word hij binnen 1 jaar milionair is.
Honkeytonk Ik zou met m'n piemel gaan rond zwaaien / kijken waar ik hem overal kan instoppen, sex, plassen , liefste koop ik dan ook stickers om te kijken hoe goed je nu wel of niet kan richten.
sleutelbloem Soturi Oh en dit!! hier ook een plastuitje, ideaal als je erg nodig moet (ik kan niet zittend in een berm plassen)
Lisa280887 Als mijn vriend wakker zou worden als vrouw zou die de hele dag zichzelf vingeren. Zijn woorden π