[verwijderd] Niet echt een origineel antwoord denk ik, sluit me aan bij de meesten, die piemel uitproberen haha.. Maar ook idd eens flirten in de kroeg, als man over straat, lijkt me grappig te zien hoe de wereld dan op je reageert..
Born2bme Hahaha geweldig topic! Ik zou doen wat de meeste zouden doen, swaffelen, plassen, seks hebben.
[verwijderd] Born2bme Veel méér valt er ook niet mee te doen toch? Oh, behalve een dijkoverstroming voorkomen à la Hansje Brinker...😂
Born2bme [verwijderd] hahahaha nee idd tis eigenlijk gewoon een onding. Maar ik ben blij dat ze er zijn dat dan weer wel 😂
Deliana Vrouwen versieren De hele dag chillen, gamen, bier drinken en bankhangen met vrienden Keihard in m'n ballen laten trappen (doet dat nou écht pijn of zijn mannen gewoon écht op ieder vlak aanstellers) In de sportschool met gewichten gaan trainen en dan ontzettend kreunen (vraag me niet waarom, maar ik ben daar altijd een beetje gefascineerd door.... 😊)
[verwijderd] Deliana #4 Dan wel in zo'n foute tanktop jezelf constant bekijken in de spiegel! Anders telt het niet..
[verwijderd] Ik zou ook hetzelfde doen als de rest, seks hebben, staand plassen. De gondganse dag helicopteren.
[verwijderd] [verwijderd] ik moet bekennen dat als ik aan een piemel denk ik aan een netjes geschoren piemel denk 😂
[verwijderd] Ik heb van het weekeind een aantal afleveringen van Checkpoint terug zitten kijken met mijn dochter. Dat heeft twee tips opgeleverd voor iedereen die wil gaan wildplassen: Niet tegen de wind in plassen; Niet tegen schrikdraad plassen.
Honkeytonk Het lijkt me trouwens wel mega raar met zitten.. dan zit er de hele tijd zo een slurfje in de weg 😅 hoe meer ik er over nadenk, hoe minder ik snap dat mannen gewoon kunnen zitten met een broek aan 🤣
Cactusje Honkeytonk ze gaan er ook niet op zitten hoor, meestal ligt ie links of rechts en wordt ie door de boxer op z'n plek gehouden😂
Honkeytonk Cactusje Maar dat zit toch niet lekker?! Zit er zo een slurf op je been 🤣 Ik heb zojuist een whiteboard marker in mijn broek gestopt, maar vind het echt niet lekker zitten, dat klemt toch af joh. Nee ik geloof dat ik blij ben dat ik een vrouw ben 🤣
Cactusje Honkeytonk zij weten natuurlijk niet beter. En een grote harde stift is denk ik beter te vergelijken met een harde piemel, volgens mij vind een man dat zelf ook niet lekker zitten als ie dan net verkeerd ligt. Ik denk dat je het beter met een paar sokken uit kan proberen🤭😂
Cowgirl80 Oh het eerste waar ik aan denk.... ik zou naar mn werk gaan en me daar mengen in alle haantjes-discussies waar ik normaal als onzeker meisje niet tussenkom. Hard mijn argumenten roepen in discussies en op tafel slaan... eindelijk “one of the guys “ zijn.