Huggybird oh dat klinkt geweldig! Kunnen skateboarden door de gang moet voor elk kind echt een droom zijn. Lijkt mij een geweldig huis om verstoppertje te spelen.
Wij zijn de eerste jaren echt bezig geweest met bewoonbaar maken. Deel van in huis was nog stal en hooizolder. We hadden bijv geen keuken of normaal werkende badkamer. Ideaal met een baby en een half jaar later een tweede op komst π¬. Ik vraag mij nog steeds af hoe we dit deden, want wij deden alles zelf en werkten beiden. Overigens riep ik met enige regelmaat dat ik de boel ging verkopen en een nieuwbouwhuis terugkocht, omdat ik er klaar mee was π.
Vervolgens hebben we een paar jaar niks gedaan. De laatste 3 jaar zijn we echt bezig om alles goed te doen en het echt naar ons zin te maken. De benedenverdieping is nu echt klaar! Mijn man heeft vorige week de laatste deur geschilderd π₯³. Nu moet boven nog en daar is best wel wat werk, maar grotendeels esthetisch. Wilde plannen om daar een badkamer en suite met sauna te bouwen, hebben we onlangs laten varen. Wc boven hebben we al eerder gedaan. Verder is zowel de zolder als een deel boven niet afgebouwd, maar laten we ook lekker zitten. We hebben de ruimte niet nodig. Het is nu een kwestie van stucen, behangen, veel schilderen en kleine reparaties. Vloer laten we ook liggen. Dat is best te overzien in vergelijking met wat we al hebben gedaan. Het einde is dus in zicht!