iMoeder Bloem Trees
Wij dus ook niet…. T had van de week tegen R gezegd ‘mijn ouders kunnen niet rijden want ze hebben Corona’ had R voorgesteld om op de fiets te gaan want haar ouders zouden niet willen rijden. Wij zeiden meteen ‘daar komt niets van in!’ (Als ik niets anders had kunnen regelen was ik er zelf heen gefietst en op Corona veilige afstand met ze terug gefietst)
Bleek vrijdag dat R het helemaal niet aan haar ouders had gevraagd….🙄. ik denk dat ze het wel stoer had gevonden om te fietsen…
Ik wist niet dat dat meisje zou komen en dat ze op de fiets zou gaan. Als ik het had geweten en had gereden had ik haar zeker opgehaald en thuis gebracht, kleine moeite om even links af te slaan ipv rechts om zo’n meisje veilig thuis te brengen. (De zus van dit meisje zit bij T op atletiek en fietst elke dinsdag avond, op de zelfde tijden, zomer en winter van onze woonplaats naar het dorp waar zij woont, over een weg met bossen er omheen. (15: min fietsen) wij zitten er al over in dat T dan alleen fietst (nog geen 5 min))
Ik ben blij dat jullie er net zo over denken, inderdaad ook als ze 16 is.
Als ze nou met een heel groepje fietsen wil ik er nog over denken misschien, ik snap ook wel dat het heel stoer en zelfstandig voelt…