Ik ben Linda, 31 jaar en moeder van een jongen van 3 en meisje jaar van 1 jaar. Ik ben vooral een meelezer 🙂 @[verwijderd] , het is gelukt!!

Joehoe! Kippetje88 ook hier! 😁
    Ik heb de hele discussie meegelezen en zie dat alle leuke mensen nu hier zijn! 👼
    En aangezien ik zelf ook heel erg leuk ben kom ik jullie vergezellen! 😉

Ik kom uit Zuid-Holland
    30 jaar
    Getrouwd
    Zoon van April 2016
    En zusje op komst in Februari 🙂

Hallo. Hier Smallheal op ZP Jolandaa.
    Mama van een dochter van 1,5

Ik meld mij hier ook onder dezelfde nick als op ZP.
    Woon in Noord-Holland en ben moeder van een dochter van 9 en zoon van 7.

En verder; wow @[verwijderd] goed bezig!

• [verwijderd]

Hoi!
    Ik ben net als op zp Lesliefje.
    Ik heb een dochter van 3 en ben op dit 15 weken zwanger!
    Op zp de ontwikkelingen vooral meegelezen, wat ik wel meer doe. Maar ik ben heel benieuwd hoe dit zich ontwikkeld!
    Mooie opzet! En heel veel succes 🙂

• [verwijderd]

Nog steeds Bailief, om het makkelijk te houden 👌

• [verwijderd]

Gevonden! Ziet er goed uit 👌🏻Ik ben Elmyra ... net als op ZP, mama van 3 kids van 4, 3 en 1.

Hoi, op zp ook al bekend als Anouk2005 en hier ook weer. Drie kinderen van 6, 13 en 15 jaar. Het ziet er allemaal heel goed uit.

Wat fijn veel dezelfde namen 😉
    ik had een andere op zp maar dat was de naam van onze onlangs overleden hond dus dat vond ik niet zo fijn meer.

ik heb een dochter van 5 en een zoontje van 7 maanden.

• [verwijderd]

Ik mis Tuttebella nog 😉
    Die komt wel toch??

• [verwijderd]

Hoihoi. Jullie kennen me amper, meer meelezer dan reageerder. Maar zelfde nick als op ZP.

Samenwonend in het gelderse land, moeder van twee kereltjes, 1 van 2 jaar en 1 van 3 maanden.

Daar Marloes80 en hier nu dus ook. Mama van 3 jongens van 11, 9 en 7.

Lotion hier 😁 net zoals op zp!

• Diazz hebben hierop gereageerd.
      • [verwijderd]

Appelsap hier. Op zp bekend als Maliro . Moeder van een zoon (8) en dochter (6)

Had ik de kans om mijn nick te veranderen, voer ik toch gewoon weer Adje in 🤣 Ach ja, zo raak ik iig niet van mezelf in de war.
      Ik ben dus Adje, moeder van 4 kinderen (3 dochters en 1 zoon) waarvan jongste dochter als pleegkind bij ons is komen wonen.

• [verwijderd]

Nieuw hier. Op ZP al heeeeeeeel lang lid. Nu wel onder een andere naam. Ik ga hier eens rondkijken. Het ziet er alleen al op de voorpagina al goed uit. Leuk initiatief.

Ik ben er ook weer bij natuurlijk met dezelfde naam als op ZP.
        Ben benieuwd!!