Ook ik kom even neuzen #juffrouwminoes
Stel jezelf voor
Banana hier, net als op zp! Ben geen super actieve schrijver, lees vooral mee. Super mooi gemaakt!
Geregistreerd partnerschap, 2 prachtige jongens van 3 jaar en van 9 maanden oud.
Ik heb ook maar dezelfde Nick gehouden. Maar ik was vooral een lezer, al hoop ik hier meer te gaan schrijven! 28 jaar, getrouwd, 2 kinderen (4 en bijna 1)
[verwijderd]
Manque Ik hoop dat tuc een poging ook wil wagen. Ze staat niet in de gewillige stand, zag ik op ZP, maar ik zou haar niet kunnen missen.
Ik ben het echt ontzettend vaak met haar eens, dus zou het heel leuk vinden (ondanks onze discussie op ZP).
- Bijgewerkt
Nou ik ben er hoor..
Zweet op het voorhoofd.. nogmaals dank @[verwijderd]
Ik heb ook dezelfde nick als zp, Love1990. 28 jaar, moeder van 2 meiden (4 en 2 jaar) en bonus moeder van een zoon (12) en dochter(10)
Wishfulthinking Nou ik ben er hoor..
Hoera! Nu komt toch nog alles goed.
[verwijderd]
Ik ben Janna, net als op ZP. Is niet mijn echte naam, maar de naam die ik bedacht had voor een eventuele dochter, lang voordat ik zwanger werd. Mijn man vond het echter een vreselijke naam, dus nu is het alleen mijn nick.
Het ziet er supermooi uit @[verwijderd]! Heel overzichtelijke en duidelijke indeling. Niet te veel subfora, maar allemaal breed genoeg om alles in kwijt te kunnen. Mocht het hier zo druk worden dat je moderators zoekt, dan ben ik wel geรฏnteresseerd. Ik heb ongeveer een jaar geleden in een open sollicitatie aan beheer van ZP laten weten dat ik wel moderator wilde worden, maar heb daar nooit een reactie op gehad.
Ik ga van de week eens verder speuren hoe het hier werkt. Nu naar bed, want morgen is mijn dochter jarig, dus ik kan mijn nachtrust wel gebruiken.
- Bijgewerkt
Lisa280887 nu ook hier present!
Ik was zo slim me aan te melden onder mn FB account, maar dan staat dus je hele naam als gebruikersnaam haha!
gelukkig kon Manque me helpen!!
Mijn vriend en ik gaan voor ons eerste kindje, maar vl blijkt na onderzoeken en een tese onvruchtbaar. We gaan nu door in een donortraject.
Ook ik ben er. Al vanaf 2006 onder dezelfde naam op zp, dus ook hier weer "loetje"
Mama van zoon van 14 en dochter van 11.
Mooi forum, top gedaan!
Cactusje doet ook mee met dank aan @[verwijderd]
[verwijderd]
Leuk al die bekende namen weer.
Manamana hier, nu een andere naam.
Ik ben er ook! Hoop dat er nog meer bekende forummers meekomen. En ik zal ook wel op zp blijven denk ik.
Ik ben dus Snoopy1979, moeder van 2 dochters van 10 en 8 jaar.
A je to meld zich.! Ik heb mijn ZP naam maar meegenomen, om het lekker overzichtelijk te houden.
@[verwijderd] goed bezig.!!
Ik mis iMoeder ook nog.
Die was ook wel in voor een nieuw forum toch?
[verwijderd]
Is luuz hier ook?