Manque Dat wordt dan wennen denk ik als jullie de leeftijden weg gaan halen. Alles door elkaar zonder een manier om aan te geven of het over een pasgeboren baby gaat of over een puber bij wijze van. Ik denk toch dat dat wel handiger zou zijn, in die laatste categorie heb ik nog niets te zoeken, terwijl ik nu heel gericht kan kijken of ik eventueel iets kan bijdragen bij baby's en dreumessen/peuters. De schoolkinderen en verder is sowieso een categorie die ik oversla.
Ik begrijp jullie standpunt hierin ook niet helemaal. Wel dat alles meer met elkaar verweven mag gaan worden, dat houdt het denk ik wel energiek in de fora, en dat is ook een kwestie van wennen.
Maar de leeftijden is nu eenmaal iets wat gespitst mag blijven van mij. Zwangerschapswens, zwangerschap en geboorte gaan toch ook niet bij elkaar en dat zou qua fases ook niet ver uit elkaar liggen, maar iedere fase heeft weer een eigen doelgroep, en dat is met de leeftijden van kinderen net zo.
Ik merk dat ik het lastig te verwoorden vind, vraag het gerust als het niet duidelijk is.
Een algemene sub in de kinderen categorie zou wat mij betreft niet nodig zijn, maar ik ben het dan ook eens met jullie standpunt dat dat ook in andere delen van het forum geplaatst kan worden.