Ik kan het op 2 manieren oplossen: óf ik haal al die leeftijdgebonden categorieën weg en deel het Kinderforum op in verschillende dingen, zoals:
Voeding
Lichaam en geest
Kleding
Opvoeding (al vind ik dat ook wel onder Gezinsleven passen)
School, opvang en oppas (past ook onder Gezinsleven)
Anekdotes en andere kinderklets
De kinderen waarbij het anders gaat
Of ik laat die leeftijden staan en maak er een sub: 'Overige kind-gerelateerde zaken' bij.
Dat laatste heeft niet mijn persoonlijke voorkeur, omdat je op die manier alles wat met kinderen te maken heeft, verbant naar dit stuk van het forum. Ik weet dat het op ZP normaal was om de algemene topics compleet kindervrij te houden, maar ik sta er zo niet in.
Ik wil wensouders niet uitsluiten en daarom heb ik het volwassenendeel zo gemaakt dat eenieder daar kan meepraten, maar dat wil wat mij betreft niet zeggen dat je het daar niet over kinderen of ouderschap mag hebben. Kinderen zijn wat mij betreft geen taboe in de algemene delen (wat mij betreft kan die hele Kinderkleding-sub weg en openen mensen gewoon 'Show je outfit: KIDSEDITION' onder Fashion, lifestyle en interieur. Dit is een forum over kinderen, ouderschap en wensouders. Daar kunnen kinderen wat mij betreft nergens een taboe zijn.
Hoe denken jullie daarover?
Sorry dat ik er zo diep op inga trouwens, maar ik wil voorkomen dat volgende week weer iemand een verzoek indient voor een nieuwe sub en ik aan de gang blijf. Lijkt me fijn om eerst even goed te brainstormen over dit soort dingen.