[verwijderd] Thanks 😉
We zijn inmiddels ook aan het overwegen om de leeftijdscategorieën weg te halen en er 1 sub over Ontwikkeling en mijlpalen in voor in de plaats te doen. Kinderen waarbij het anders gaat, kan dan ook weg (het onderscheid tussen normaal en niet-normaal wordt dan niet meer gemaakt). En die leeftijdscategorieën zijn ook erg excluderend. Ik kan nu bijvoorbeeld in in geen een van die categorieën meepraten en ik weet dat er meer mensen zijn die daar mee zitten.
We gaan sowieso het forumdeel Kinderen op de schop doen, zodat er minder onduidelijkheid is over wat waar geplaatst kan worden. Maar dat is dus even een proces.
Over het kopen van spullen van je kind kun je ook schrijven in Inkopen en financiën, bij Uitstapjes en vakantie gaat het vaak over kinderen, bij Feestdagen ook, bij Partner en relatie ook... Ik heb niemand er over gehoord dat dat rommelig is. Het is een kinder- en ouderschapsforum. Je kunt het nu eenmaal niet zo zwart-wit scheiden dat álles dat over kinderen gaat in een apart forumdeel gaat. De levens van kinderen en ouders zijn nu eenmaal enorm met elkaar verweven 😁 Dus ik wil echt even het hoofd bieden aan wat er wel en niet onder Kinderen moet komen te staan en welke dingen best ergens anders mogen.
Ik sta open voor meer suggesties en input!