Mam1991 Pasta. Met aan stukjes gesneden gekruide worst erdoor, gegrilde paprika, tomaatjes, rucola, pijnboompitten, parmezaan, spekjes, zongedroogde tomaatjes en saus
Micchan Op de planning staat voor vandaag pannenkoeken met een vulling van cottage cheese met bieslook, paprika en ham (en zoon jam, want 'lussiknie'), maar we gaan zo nog naar de kerstmarkt, dus misschien eten we daar iets.
Madeliefje06 Libanees flatbread met falafel, gegrilde aubergine, courgette en paprika en een yoghurt-muntsausje. We hebben een verjaardag dus ik denk dat we nog weinig trek hebben. Iets simpels dus.
Kipsate Hier vandaag een pastasalade met tonijn en een warme pasta met romige tomatensaus en lekker veel groente
[verwijderd] Mijn man is draadjesvlees met abrikoos en hete peper aan het stoven. Volgens mij is het plan gebakken aardappels in de schil met een salade erbij te eten
MariMari Wij gaan zo film kijken en daarbij snacken: airfryersnacks, kipspiesjes, piccolini's, knakworstjes, gevulde zoete paprika, tomaatjes, komkommer...zoiets π
Lisa280887 Vl heeft gister een of andere aardappel ovenschotel gevonden. Vers spul maar je kan het zo hop in de oven gooien. Ik ben benieuwd!
Elena22 Ik heb gewerkt dus een simpele maaltijd vandaag. Kreukelfriet uit de Actifry, zelfgemaakte kipsate, salade met oa geraspte wortel, laatste restjes pizza en rauwkost.
Hopsatee Adje Jaa is gelukt! Echt heel goed! Alles ook. Quote man: superlekker, echt alsof we in een restaurant zitten πππ» Hopelijk was het niet eenmalig dat ik dat zo voor elkaar kreeg haha
Adje Hopsatee Wat goed! Haha, is vast niet eenmalig! Ik heb dat nog steeds weleens als ik weer iets nieuws uitprobeer. En wat een mooi compliment ook van je man π
Hopsatee Adje Ja ik ga volgend weekend weer experimenteren (moet de eerste keren even in net weekend zodat ik er handig in wordt dan kan ik daarna ook juist doordeweeks hem aanzetten π) Ik ben helemaal blij met mijn aankoop.