Hooyo-shimbir Manque was erg lekker! Bedankt voor t recept. We eten normaal pindasoep van de suri met zoutvlees en kip en bananen ballen dus was een beetje bang dat t zou tegenvallen maar was zeker niet slecht ๐
[verwijderd] De rest eet aardappelen, runderworst en spruitjes. Ik neem genoegen met een bakje pompoensoep uit de vriezer.
Luuz De oudste en ik eten stamppot andijvie, de middelste soep met een broodje (lust geen andijvie) en de jongste is nog steeds ziek, dus die eet niks denk ik.
Adje Man is niet thuis, ik eet een salade met kip, bleekselderij, walnoot en mandarijn, kinderen eten pizza.
Mam1991 Krijg deze week mijn bestelling binnen van het werk, 4kg varkenshaas. Dus we gaan de vriezer even wat leger eten. doel is dus elke dag iets uit de vriezer halen. Vandaag was dat de kipfilet voor door de pasta.
Marshmallow Ik heb de laatste tijd echt geen inspiratie qua eten. Vanavond maar weer een soepje (hele handige soepmaker in huis) met brood. Zoontje eet al warm op het kdv dus kan makkelijk.