MariMari Wij gaan zo film kijken en daarbij snacken: airfryersnacks, kipspiesjes, piccolini's, knakworstjes, gevulde zoete paprika, tomaatjes, komkommer...zoiets π
Lisa280887 Vl heeft gister een of andere aardappel ovenschotel gevonden. Vers spul maar je kan het zo hop in de oven gooien. Ik ben benieuwd!
Elena22 Ik heb gewerkt dus een simpele maaltijd vandaag. Kreukelfriet uit de Actifry, zelfgemaakte kipsate, salade met oa geraspte wortel, laatste restjes pizza en rauwkost.
Hopsatee Adje Jaa is gelukt! Echt heel goed! Alles ook. Quote man: superlekker, echt alsof we in een restaurant zitten πππ» Hopelijk was het niet eenmalig dat ik dat zo voor elkaar kreeg haha
Adje Hopsatee Wat goed! Haha, is vast niet eenmalig! Ik heb dat nog steeds weleens als ik weer iets nieuws uitprobeer. En wat een mooi compliment ook van je man π
Hopsatee Adje Ja ik ga volgend weekend weer experimenteren (moet de eerste keren even in net weekend zodat ik er handig in wordt dan kan ik daarna ook juist doordeweeks hem aanzetten π) Ik ben helemaal blij met mijn aankoop.
Hooyo-shimbir Manque was erg lekker! Bedankt voor t recept. We eten normaal pindasoep van de suri met zoutvlees en kip en bananen ballen dus was een beetje bang dat t zou tegenvallen maar was zeker niet slecht π
[verwijderd] De rest eet aardappelen, runderworst en spruitjes. Ik neem genoegen met een bakje pompoensoep uit de vriezer.