• [verwijderd]

Groentesoep
Man en kinderen een broodje (kip)knakworst
Ik bolletje met zoet beleg

Appelsientje Was oke, maar ik ga het niet meer maken. Vond het heel machtig. Volgende keer maar zelf zoiets maken met een eigen carbonara saus. Uit potje was geen succes!

Vandaag onze trouwdag dus ben al lekker aan het koken:
    voor: gerookte eendenborst salade met een frambozen/balsamico dressing.
    hoofd: gemarineerde biefstuk spiezen met gebakken paddenstoelen(mix)/bosui/paprika en hasselback aardappels uit de oven. En over de biestuk een saus van honing/balsamico/sjalot.
    na: tiramisu en voor zoon donuts. Voor en hoofdgerecht eet zoon gewoon mee.

kleine eet prakje uit de vriezer: rijst/doperwtjes/kabeljauw

Homemade pompoensoep met afbak broodjes.

• [verwijderd]

Aardappels, spinazie en een eitje. Vriend ook nog een biefstuk, tja wat niet mag is juist extra lekker he 🙁

Voor de kinderen had ik nog wat pasta van gister bewaard. Man heeft boodschappen gedaan en van alles wat gehaald aan hapjes en lekkere dingen dus eigenlijk vanavond niet echt avond eten. We hebben laat nog een patatje op de markt gegeten dus ook geen zin in een hele maaltijd.

Pastinaaksoep met gebakken champignons, dille en een gekookt eitje er bovenop.

Ovenschotel met gehakt, gebakken aardappels, bloemkool, ui en kaas erover

banana oké bedankt voor het laten weten dan haha. Heel machtig hoeft voor mij ook niet.

Snert met afbakstokbrood en dip

Hopelijk stoofvlees dus! Ik sta oprecht al te trappelen om met mijn slowcooker zo aan de gang te gaan (haha ik ben blij met mijn speelgoed denk ik 😂)

Jachtschotel met gehakt uit de oven.

Ik moet werken, eet het restje duivelspannetje van gister

Ik ben moe van het koken elke dag. Of ik nou als eerste thuis ben of als laatste, het komt erop neer dat ik degene ben die kookt. Vandaag kook ik niet!

we eten dus stokbroodjes met Kruidenboter, nacho’s en hotwings uit de oven.

Vandaag zelfgesneden patatjes met loempia’s (heeft mijn moeder gemaakt)

Pasta. Met aan stukjes gesneden gekruide worst erdoor, gegrilde paprika, tomaatjes, rucola, pijnboompitten, parmezaan, spekjes, zongedroogde tomaatjes en saus