Aries Adje Het werd halverwege het koken een retourtje huisartsenpost met de jongste en nu eten bestellen want ik durf de vis niet meer te eten nu het met dit weer zo lang half gesneden op het aanrecht heeft gelegen. π Kleine stuntpiloot, maar gelukkig valt het allemaal mee. Ik zet hem binnenkort weer op het menu en dan laat ik je weten hoe het was. π
Adje Aries Oh jee, dat is niet best! Gelukkig viel het mee, maar nooit tof om met een kind naar de hap te moeten. En groot gelijk dat je wat besteld, ik zou sowieso geen zin meer hebben om verder te koken βΊοΈ
2littlemonkeys Als het aan mβn kinderen ligt eten we Kentucky π Maar ik denk dat ze pech hebben en iets van pasta krijgen π
2littlemonkeys 2littlemonkeys pastasalade met gebakken chorizo, zelfgemaakte ranch-dressing, rode ui, tomaat en geitenkaas voor mezelf en feta voor zoon en vriend (kaas doe ik apart).
Robije Ik heb 2 schalen lasagne gemaakt. Nemen we straks mee naar Mn ouders. Maken er daar nog een salade bij.
[verwijderd] Wij hebben net aardappel-ei salade, Russisch ei salade, kaasui broodjes, snoeppaprika's, romatomaten en komkommer gegeten.
2littlemonkeys [verwijderd] mijn halve wijk ook, zo druk bij de jumbo en amper meer vlees in de schappenπ @Kipsate ik vermoed dat ze het wel overleven π
[verwijderd] 2littlemonkeys wij halen het altijd bij de versmarkt van van der Valk. Super goed spul hebben ze daar.