[verwijderd] Hier een salade met gerookte kip... met tosti erbij voor zoon moeten zo weer maar kijkavond
2littlemonkeys Famofthree ik was iets van plan te koken, maar ben uiteindelijk ook bij de grote gele M beland 😅
Adje Aries Hee, dan eten we hetzelfde vandaag. Hij stond hier al op de planning voor vandaag😁 Ben benieuwd wat je ervan vindt!
Aries Adje Het werd halverwege het koken een retourtje huisartsenpost met de jongste en nu eten bestellen want ik durf de vis niet meer te eten nu het met dit weer zo lang half gesneden op het aanrecht heeft gelegen. 😅 Kleine stuntpiloot, maar gelukkig valt het allemaal mee. Ik zet hem binnenkort weer op het menu en dan laat ik je weten hoe het was. 😉
2littlemonkeys De oudste wil patat met kip eten, dus dat krijgen de kinderen. Ik heb al sinds gisteren zin in pizza en heb verse pizza’s gehaald voor vriend en mijzelf. 1 met kip shoarma en 1 met 4 kazen 🤤🤤🤤 Nu al zin in
Adje Aries Oh jee, dat is niet best! Gelukkig viel het mee, maar nooit tof om met een kind naar de hap te moeten. En groot gelijk dat je wat besteld, ik zou sowieso geen zin meer hebben om verder te koken ☺️