2littlemonkeys 2littlemonkeys pastasalade met gebakken chorizo, zelfgemaakte ranch-dressing, rode ui, tomaat en geitenkaas voor mezelf en feta voor zoon en vriend (kaas doe ik apart).
Robije Ik heb 2 schalen lasagne gemaakt. Nemen we straks mee naar Mn ouders. Maken er daar nog een salade bij.
[verwijderd] Wij hebben net aardappel-ei salade, Russisch ei salade, kaasui broodjes, snoeppaprika's, romatomaten en komkommer gegeten.
2littlemonkeys [verwijderd] mijn halve wijk ook, zo druk bij de jumbo en amper meer vlees in de schappen๐ @Kipsate ik vermoed dat ze het wel overleven ๐
[verwijderd] 2littlemonkeys wij halen het altijd bij de versmarkt van van der Valk. Super goed spul hebben ze daar.
Aries Vulpen Het liep weer eens anders. ๐ Was iets te gezellig vanmiddag en daardoor veel later thuis en even iets snellers gemaakt. Wordt vervolgd. ๐คฃ
Vulpen Aries En? Gisteren zoete aardappelstamppot met geitenkaas, spinazie, zongedroogde tomaten en pijnboompitjes gegeten, zo lekker ๐
Robije Ben op Mn werk en heb eten laten bezorgen. Patat pinda, frikandel speciaal en een aardbeien milkshake
[verwijderd] Vegetarische burger op de barbecue met gegrilde groenten (ook van de barbecue) salade en Turks brood