Adje Kinderen: tomatensoep en broodje knakworst Man: Iglo maaltijdzak (jakkes 😂) Ik: maaltijdsalade met Hollandse garnalen (ah) aangevuld met avocado
Robije We zouden sperziebonen krieltjes en kipsate eten, maar zijn bij Mn ouders beland en hebben Chinees gehaald.
Lumihiutale [verwijderd] Ik heb heel veel aan de site lekkerensimpel.com. Daar staan heel veel gerechten op maar ook complete week menu's.
Adje Wij hadden maïsstamppot met rundervinken en ketjap-sinaasappeljus. En omdat het weekendtoetje afgelopen weekend niet lukte hebben we dat vandaag gedaan: kersen clafoutis
Adje Geroosterde pastinaak en zoete aardappel met kappertjesvinaigrette, gebakken varkenshaasje en een rucolasalade met ranchdressing
Adje [verwijderd] Ik denk dat ik minder tijd kwijt ben met koken, dan jij aan het huishouden besteedt 😉 Dat is bij mij juist (een klein beetje maar) een ondergeschoven kindje. Ik vind het heerlijk om te koken, dus ik sta liever groentes te snijden dan dat ik ga stofzuigen. En het is niet zo ingewikkeld hoor, soms kost het gewoon wat extra tijd 😄
Madeliefje06 Wraps en allerlei schaaltjes op tafel met kip, gehakt, zalm, groenten, kaas etc. Vinden de kinderen altijd leuk om te beleggen