Qwerty123 Klinkt erg lekker! Heb je toevallig een recept of dat allemaal op 2 tortilla’s? 🙃

Feest voedsel: pizza en ijs. Culinair weekje hoor 😂

Voor de lunch ( en voor morgen) ben ik bezig met een glutenvrije groentetaart.

En vanavond word het pasta bolognese, ui/ paprika/frito/kruiden/ gehakt. En als pasta denk ik spaghetti. Of penne....🤔

Kip Tandoori. En omdat ik het zelf ga maken ipv de lievelingsversie van dochters (Knorr), krijgen ze er kreukelfriet bij, om dat een beetje goed te maken 😂

Hopsatee ja doe dan op een halve tortillia en dubbel vouwen. Kan in tosti aparaat of in de pan en dan met een bord draaien. Heb dsn nog een yoghurt sausje apart erbij yoghurt teentje knoflook beetje honing peper en zout

Gegrilde zalm met gegrilde groentes en aardappelpurree.

Ik denk macaroni met restjes groenten

Gebakken aardappeltjes met broccoli en zelfgemaakte hamburgers

Hopsatee Ik mis verjaardagstaart. Of een hiephiephoeraakomkommer als men gaat voor de slanke lijn 😂

Bubbels Geen taart! Allemaal vrouwen op mijn werk! Wel koekjes. En wijn. En van het weekend wijn en borrelhapjes. Goed?

Krieltjes, broccoli en een groenteburger.

Courgetti met chorizo

Frittata met zoete uien en wortel en daarbij een salade met rucola, druiven, oude kaas en honing-mosterddressing

• [verwijderd]

Mijn man stond vanmorgen om half 9 al te koken zodat ik dadelijk zuurkoolovenschotel mee kan nemen naar mijn late dienst ♥

Slavinken uit de slowcooker, rode kool en rozemarijn aardappelen!

Gehakt met verschillende groentes en rijjst

Couscous met broccoli, perzik, feta, munt, noten en turks brood

Nasi met saté.

Rendang met witte rijst en sajoer