Qwerty123 Hopsatee ja doe dan op een halve tortillia en dubbel vouwen. Kan in tosti aparaat of in de pan en dan met een bord draaien. Heb dsn nog een yoghurt sausje apart erbij yoghurt teentje knoflook beetje honing peper en zout
Bubbels Hopsatee Ik mis verjaardagstaart. Of een hiephiephoeraakomkommer als men gaat voor de slanke lijn 😂
Famofthree Voor de lunch ( en voor morgen) ben ik bezig met een glutenvrije groentetaart. En vanavond word het pasta bolognese, ui/ paprika/frito/kruiden/ gehakt. En als pasta denk ik spaghetti. Of penne....🤔
Adje Kip Tandoori. En omdat ik het zelf ga maken ipv de lievelingsversie van dochters (Knorr), krijgen ze er kreukelfriet bij, om dat een beetje goed te maken 😂
Hopsatee Bubbels Geen taart! Allemaal vrouwen op mijn werk! Wel koekjes. En wijn. En van het weekend wijn en borrelhapjes. Goed?
Adje Frittata met zoete uien en wortel en daarbij een salade met rucola, druiven, oude kaas en honing-mosterddressing
[verwijderd] Mijn man stond vanmorgen om half 9 al te koken zodat ik dadelijk zuurkoolovenschotel mee kan nemen naar mijn late dienst ♥