Adje Witte bonen ovenschotel met ahornsiroop en bacon En oudste dochter maakte vanmiddag het weekendtoetje: kaneelsuiker donuts
Hopsatee Wij aten zilvervliesrijst met kipfilet woksaus roerbakgroenten en sesam (maandag snelle hap dag = laat thuis)
Trees Manque ik vind het ook prachtig, maar je wilt dan inderdaad geen 4x per jaar luis. Ik heb weleens gelezen dat Europese hoofdluizen niet van krullen en kroeshaar houden, maar de voorkeur geven aan glad blond haar.
Hopsatee Qwerty123 Klinkt erg lekker! Heb je toevallig een recept of dat allemaal op 2 tortillaโs? ๐
Qwerty123 Hopsatee ja doe dan op een halve tortillia en dubbel vouwen. Kan in tosti aparaat of in de pan en dan met een bord draaien. Heb dsn nog een yoghurt sausje apart erbij yoghurt teentje knoflook beetje honing peper en zout
Bubbels Hopsatee Ik mis verjaardagstaart. Of een hiephiephoeraakomkommer als men gaat voor de slanke lijn ๐
Famofthree Voor de lunch ( en voor morgen) ben ik bezig met een glutenvrije groentetaart. En vanavond word het pasta bolognese, ui/ paprika/frito/kruiden/ gehakt. En als pasta denk ik spaghetti. Of penne....๐ค
Adje Kip Tandoori. En omdat ik het zelf ga maken ipv de lievelingsversie van dochters (Knorr), krijgen ze er kreukelfriet bij, om dat een beetje goed te maken ๐
Hopsatee Bubbels Geen taart! Allemaal vrouwen op mijn werk! Wel koekjes. En wijn. En van het weekend wijn en borrelhapjes. Goed?