Manque Ik vind het vaak indrukwekkend hoe goed jij dingen onder woorden kunt brengen. Ik zit helemaal niet in een vergelijkbare situatie en toch heb ik het gevoel dat ik heel goed begrijp wat je voelt. Echt begrijpen doe je het vast pas als je het zelf meemaakt, maar ik voel de liefde voor jullie zoon uit je woorden en kan me heel goed voorstellen dat je het tegelijk niet zo had gewild.
Ook wij hebben een combinatietest gedaan omdat we een gehandicapt kind niet op de wereld hadden willen brengen en de belangrijkste reden waarom ik geen derde kind zou willen is omdat we nu gezegend zijn met twee gezonde kinderen en ons leven zo zou kunnen veranderen als de derde gehandicapt blijkt te zijn, zowel voor ons als de kinderen, en we hebben het nu zo goed en fijn.
Jouw situatie lijkt me heel erg moeilijk en ook al ken ik je niet, ik had je enorm gegund dat de toekomst met jullie zoon er anders uit zou zien. Veel sterkte met de beslissing voor een eventueel tweede kindje, ik hoop dat jullie de keuze kunnen maken die jullie allemaal het gelukkigst maakt, jullie lijken me in ieder geval een geweldig team.