Trees Voor mij werkt het middel verder ook echt goed tegen de opvliegers en het nachtelijk zweten. Dus ik waag het er weer op. Ik had als klachten vocht vasthouden, misselijk in de ochtend, zwaarmoedigheid, de ene bacteriële infectie na de andere en ineens weer ongesteld na iedere strip.
En ja, het nachtelijk zweten herken je meteen, het is niet een beetje zweten en warm hebben, maar het gevoel hebben dat je in de heetste sauna zit en je binnen 30 seconden kapot zweet, het gutst echt over je lijf. Resultaat, slapeloosheid en ieder nacht nat beddengoed. Niet goed voor je energierekening al die wasjes…
Vertel het je vriendin maar beter niet, mijn collega heeft ook geen last van de femoston naast wat spotting, dus het kan bij haar nog overgaan. Er wordt ook gesteld in de bijsluiter dat de ergste bijwerkingen tot 6 maanden kunnen duren.
En eerlijk, ik zou het iedereen aanraden als de overgangsklachten te heftig zijn, femoston werkt echt goed. Ik kan niet wachten tot het weer werkt over een week of 2 en ik weer kan slapen !!