- Bijgewerkt
Nou ze wil dus geen verzendkosten betalen. En ik dus ook niet. Maar ze wil wel 2,50€ van de kosten af doen. Nu waren de posten niet zo erg hoog. Maar toch, dat wil ik niet. Dat pak dat doe ik nooit aan. Zo afgedragen ziet het er uit. Gaat de prullenbak in.
Wat nu te doen? Het zo laten en bij Vinted laten om dit op te lossen? Dan is de kans groot dat ik niks hoef te doen en het niet hoef terug te sturen?
Edit: Zoals ik het lees op Vinted moet ik de verzendkosten betalen als zij de kleding retour wil. Dus dan heeft ze haar kleding terug die ze opnieuw kan verkopen. En verder zelf geen kosten terwijl zij willens en wetens mij een pak verkoopt wat er als gedragen uitziet en me voorliegt over dat het er heel goed (dus als nieuw) met nauwelijks gebruikerssporen uitziet. Dat vind ik echt niet oké. Waarom doen ze dat zo? Echt vreemd.
Ik heb aan de verkoper aangegeven dat op deze manier ik de negatieve gevolgen alleen draag en minimaal 7€ aan verzendkosten kwijt ben voor niks. Terwijl zij bewust dit zo aanbiedt en een gedragen pak als heel goed verkoopt. Dat ik dit ook zo bij de recensies zal vermelden.