Trees Had ik gelezen ja. Helaas pas na dit gedoe. Ook over de rook en over de lastige communicatie die veel meer mensen aangaven.

Ze nemen zich overigens 5 dagen de tijd om überhaupt te kijken naar mijn bezwaar. 😵‍💫

Bloem meestal zijn ze wel sneller. En ook wel een verkoper met weinig verkopen, dus dat hopelijk werkt dat wel in je voordeel.

Sow heej. Dit is me toch een venijnige verkoper. Nu wil ze het artikel niet terugnemen. Ik heb op de knop gedrukt dat we er niet uitkomen. Zij is het niet eens met dat het artikel niet voldoet. 😏🤪😵‍💫

@Bloem Mijn ervaring is dat Vinted dit goed oplost. Ik zou niet meer met haar communiceren verder, alleen met Vinted.
      Ik had laatst een kapotte versleten broek. Het was niet te zien op de foto's en werd aangeboden als "nieuw zonder prijskaartje". Stonk ook enorm naar rook.
      Ik heb uiteindelijk alles teruggekregen. Duurde wel een paar weken.

Jules Ik zou niet meer met haar communiceren verder, alleen met Vinted.

Doe ik ook niet hoor. Mijn laatste vraag aan haar is alweer even geleden en die was of ze me tegemoet wilde komen qua verzendkosten. Daarna heeft ze me gerapporteerd (ik vermoed dat zij het was, want hoe kan dat anders, ik verkoop zelf niks en had nog maar 1 ander ding gekocht). Toen ben ik onterecht geblokkeerd. Gelukkig nu weer gedeblokkeerd. Toen heb ik op de knop gedrukt dat we er niet uitkomen. En nu laat Vinted weten dat ze haar spul niet terug wil en het niet eens is met dat het product niet voldoet. Ik wacht rustig af. Kijken of ik het terug moet sturen.
        Ik ga sowieso een negatieve recensie schrijven. Maar pas als alles is afgerond.

Ze bieden me 5,25€ om het op te lossen. Maar ik ben 20€ kwijt in totaal voor het pak en verzenden. Ik heb nu eigenlijk ook echt geen zin en tijd om het terug te sturen. Maar ja… dan ben ik dus als nog €15 kwijt voor iets wat ik niet ga dragen…