Trees Klinkt goed. En natuurlijk gaat eea wel verschil maken. Wat ook nog is is dat verschillende werkplekken (vrijwilligerswerk en je baan) extra energie kost. Dus het kan best zo zijn dat als je je enkel focust op je werk je dat best naar 12 uur kunt opbouwen. Juist omdat je op bekend terrein bent met bekende werkzaamheden. Dat kost veel minder energie dan al die verschillende dingen in het vrijwilligerswerk. Naar mijn idee, maar misschien heb ik het mis of verkeerd onthouden, ging je dat vrijwilligerswerk doen om je nuttig te maken en bezig te zijn en uitdaging te krijgen. Dat ben je toch gestart toen er nog geen werk in beeld was. Nu heb je werk en kan je daarmee je behoeften invullen. Is het dan wel zinvol om dat vrijwilligerswerk te blijven doen. Hoe leuk en nuttig het ook is hè. Zoals ik het lees is het uiteindelijk 12 uur werken en je BIGregistratie je heel veel waard. Daar zou ik dan nu ook voor gaan. En de rest komt dan wel weer of niet en dat is ook oké.
Daarbij… ik herken eea qua hoe lastig het is om op meerdere plekken en met dingen tegelijk bezig te zijn. Dat kost bakken energie en je moet zoveel extra inzetten om overzicht te houden. Dat kost mij ook veel moeite. Dus echt niet alles heeft met je aandoening (of hoe zeg ik dat goed) te maken. Ik snap wel dat het daardoor nog veel meer extra moeite kost. Maar het mechanisme en daar ook hulp bij moeten vragen herken ik en anderen ook. En daarbij… wees blij dat je misschien die reisdeclaraties en andere fucking administratie niet meer hoeft te doen . Lekker ook in je voordeel gebruiken hoor