Bob_Ross Ja je ligt wat voor op mij denk ik. Ik ben heel lang (bewust) in dezelfde functie gebleven omdat ik dat met een druk privé eigenlijk allemaal wel prima vond.
Ik vind dat stukje wel erg wennen. Maar zeker leuk om mee bezig te zijn. Soms doe ik voor m’n gevoel heel normale voorstellen maar vinden mensen dat een heel goed idee. Blijkbaar heb ik dus wel echt wat bij te dragen. Nou ja goed, je leest het al, een beetje ‘ik doe maar wat’ gevoel zit er dus nog wel. Dat zal vanzelf wel wennen denk ik. Het past in elk geval wel goed bij me om nog wat overstijgender bezig te zijn.
Puzzelstukje behalve dat ik veel dingen opschrijf als me iets te binnen schiet zodat ik dit later allemaal op kan pakken wanneer het daar tijd voor is.
Ja dit doe ik ook inderdaad. Soms doe ik er vervolgens niks mee hoor. Ik ben ook nog veel aan oriënteren, kennismakings gesprekken aan het voeren, echt een groter netwerk bouwen zeg maar.
Puzzelstukje Dus laat dat maar lekker zitten met de gedachte dat verdien je niet. Dat is dus niet waar want je hebt het tegendeel bewezen. Je bent erg goed bezig dus! Top!
Dankjewel! 😊
Puzzelstukje Lastige situatie zeg!! Maar wel goed hoe je inderdaad de regie terug pakt. Hopelijk gaat het lukken allemaal.
Bloem Fijn dat het allemaal goed gaat!