Bloem i.v.m. privacy kan ik er niet veel over zeggen. Maar wel dat het zwaar is. Dat ik niet weet of ik dit blijf doen. Dat ik het gevoel het alles alleen te moeten doen. En dat anderen dan ook nog over je praten achter je rug om is lastig. (En wanneer je dit hoort omdat je om de hoek staat.)
Goed nagedacht in de 'vakantie'. Vandaag de regie teruggepakt. Alle leidinggevenden gemaild, inclusief directie dat ik meer gesprekken wil. Dat ik meer medewerking nodig heb en dat ik een evaluatiegesprek wil. Daarnaast moet iemand met mij meedenken hoe het op te lossen met de AVG. Daar loop ik heel erg tegenaan.
Feedback naar degene die over mij heeft gepraat komt na de vakantie. En dan is het maar net wat zij aan gaat geven of ik doorga of niet. Aangezien dit een persoon is waar ik nauw mee moet samenwerken en die samenwerking is er dus totaal niet.
Ik voel mij vandaag meer in mijn 'macht' staan, of hoe moet ik dit zeggen. Ik ben ermee bezig om de regie terug te pakken en kijken of dit helpt. En anders zien we wel verder.
Hoe gaat het bij jou @Bloem