Puzzelstukje Bij mij gaat het goed! Ik heb vorige week mijn eerste evaluatie gehad. En eindconclusie was dat het hartstikke goed gaat en ik tot nu toe goed bezig met een bijdrage te leveren in de organisatie. Eigenlijk alleen positieve feedback en nieuwe doelen opgesteld. Ik wordt nu ook steeds meer dingen bij gevraagd. Dus dat is denk ik een goed teken. Soms vind ik het nog wel moeilijk om m’n focus te vinden. Ik krijg veel vrijheid in hoe ik het inricht en dat is wel een uitdaging met mijn adhd-achtige karakter. Als iemand daar nog tips voor heeft dan hoor ik het graag.
Wat ik nog wel lastig vind om mee om te gaan soms is dat ik nu echt een ‘iemand’ ben in de organisatie? Ik merk dat mensen anders met me omgaan. Daar moet ik wel aan wennen, wordt er een beetje ongemakkelijk van..? En dat geeft weer stof tot nadenken waarom ik dat zo ongemakkelijk vind. Ik denk altijd dat ik een goed zelfbeeld heb en zo, maar blijkbaar vind ik toch ergens dat ik het niet helemaal verdien of zo?
En daarnaast merk ik gewoon dat ik een treetje hoger sta in de organisatie. Ik ben elke week op het hoofdkantoor, zie onze hoofdpiet regelmatig en de raad van bestuur. Ik hoor ook allemaal dingen die ik voorheen minder mee kreeg. Waarvan ik soms denk, oh wauw gaat dat zo. Wat je dan eigenlijk wel wist maar toch is de bevestiging wel apart. Ik vind het nu soms ook wel een lastig over wat ik wel en niet met m’n vriend mag bespreken want sommige dingen moeten echt ‘binnen’ blijven. Voorheen was dat niet zo heel belangrijk allemaal zeg maar.
Dus ja, dat een beetje. Hoe gaat het bij jullie?