Het is dus meid 1 die al een jaar bezig is en iedereen opstookt waaronder haar stiefzus, meid 2. Meid 2 wordt erbij gehaald om te vechten. Zij heeft toen ook een gebiedsverbod gekregen omdat ze dochter meerdere keren had opgewacht. Wij hebben aangifte gedaan tegen meid 2 want zij heeft die dag geslagen en geschopt. Meid 1 was alleen de boel aan het ophitsen. Mijn man heeft meid 1 bij haar jas gepakt en haar ouders hebben aangifte tegen mijn man gedaan.
We wachten nu af of het OM beslist of ze man gaan vervolgen voor mishandeling. En wat ze met meid 2 gaan doen.
Ik heb daarna nog contact gehad met politie om nu nog aangifte van smaad te doen tegen meid 1 omdat zij online dingen heeft gepost. Ik heb maar 1 screenshot hiervan. Politie raadt dat op dit moment af omdat dat nu nog meer ruis zal veroorzaken en het waarschijnlijk toch geen vervolging zal worden. Het is een heel geniepig kind. Ik hoop gewoon dat ze zo snel mogelijk met haar klote fatbike aangereden wordt. Echt bizar dat je iemand zo intens kan haten.