• [verwijderd]

[verwijderd] ik heb hem inmiddels! Mijn enige hint zou zijn geweest: uit de tijd van The Killers, ik luisterde er niet veel naar maar misschien dat I het wel leuk vind, en het was iets met een naam in de naam.
Ik bedoelde dus Franz Ferdinand 😅

5 dagen later

Uilenmama
Ik heb het gedaan! Een mail gestuurd naar Jochem Meyer. Nou ja niet naar hem zelf, ik heb zijn mail adres niet. Maar van de site Jochem Meyer.nl. Ik hoop dat het bij hem aankomt. Zal wel even duren wegens vakantie, maar ik verwacht niets.

4 dagen later

Ik heb 2 nachten 24-uurs zorg voor man en oppas voor zoon op 9-11 aug, zodat ik even weg kan, maar ik weet niet waarheen 🤯

Pimpelmeesje preston palace. Alles in 1. Ben er nog nooit geweest maar hoor er fijne dingen over.

[verwijderd] in m'n 1tje
    Iets actiefs is lastig, relaxen is meer het doel 😁

Huggybird ik ben daar ooit geweest en stond in een half uur weer buiten, veel te druk 😱 sauna is wel leuk, maar niet als je in de rij moet staan..

Pimpelmeesje binnen in de rij voor de sauna? 😳 ik heb wel eens bij het inchecken in de rij gestaan maar heb nooit het gevoel gehad dat ze er met de benen uit hingen.

[verwijderd] oeh dat ziet er wel goed uit, dat is alleen 2 uur rijden en dat red ik momenteel niet.
      Maandag t/m woensdag ga ik met man 2 nachtjes weg, als dat bevalt denk ik dat ik daar nog 2 nachten boek. En dan mss op de laatste dag een saunadag pakken 😌

een maand later
      6 dagen later

Over een paar weken krijgen we overal nieuwe kozijnen. En nu weet ik niet wat te doen met de gordijnen 😅 we hebben nu overal rolgordijnen die vastzitten met schroeven in het houten kozijn. Maar we krijgen nu kunststof dus niet erin boren + naar binnen opengaande ramen ipv naar buiten.

Hoe hebben jullie dat gedaan?

Toch6 wij hebben kunststof kozijnen, maar wel houten 'ombouwen' of hoe noem je dat. Dus dat is wel echt superhandig. Zie foto. Is er iets wat erop geplakt kan worden? Of anders toch maar boren in het kunststof.

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

Toch6 wij hebben er gewoon in geboord 😬.

Toch6 overgordijnen en een vouwgordijn dat in t plafond geboord zit. Maar dat laatste zit op een raam met een bovenraampje dat niet open kan

een maand later

Liekje81 dit zou wel beste zijn. Maar dan gaat het vreselijk kieren aan de zijkanten omdat het dan breder is dan nu😅

We gaan sinterklaas vieren bij mn schoonzus. Maaaaar ik zit met het feit dat T op die tijd dat we het vieren vaak ook nog slaapt. Dus logischer als we het bij ons vieren. Nu raak ik altijd ontzettend gestresst als ik iets moet regelen en vind het dus wel lekker dat het niet bij ons gevierd word maar zoon moet wel slapen 😅

Softbasegaming campingbedje mee en laten slapen? Ik leg mijn kids dan altijd gewoon boven in campingbedje bij vrienden of familie als dat zo uitkomt met middag slaap..

Hopsatee Ja misschien dat ik dat gewoon doe idd. En misschien slaapt ie wel helemaal niet want ja veel te gezellig beneden dus dan maakt het allemaal niet uit 🤣

een maand later

L krijgt met sinterklaas mijn telefoon. Wat betekent dat ik een nieuwe moet. Maar welke 🥴
              Ik wil sowieso samsung aangezien we daar alles vsn hebben maar dan is de keuze nog te groot