[verwijderd]
June haha ja precies⦠ik neem nu allemaal 4+ oude jurken mee op vakantie, van de nieuwe collecties heb ik maar 1 leuke kunnen vinden, een zwarte
June haha ja precies⦠ik neem nu allemaal 4+ oude jurken mee op vakantie, van de nieuwe collecties heb ik maar 1 leuke kunnen vinden, een zwarte
June
Goed voor de portemonnee is het zeker. Ik vind kleding ook al gauw duur, dan zie ik eindelijk een leuk shirt en dan kost het meteen 50 euro ofzo. Ik doe ook jaren met m'n kleding, gaat vaak pas weg als het stuk is of niet meer past. Ik ga vanmiddag met de meiden shoppen en hoop voor mezelf ook wat te kunnen vinden, ik heb nog maar een paar shirts en 2 korte broeken. Van de shirts zou een maatje groter ook wat mooier vallen.
Ik slaag de laatste tijd goed bij de kringloop. Daar hangt nog leuke mode.
[verwijderd] vintage. We zijn bijna zelf vintage toch?
iMoeder ja die neonkleuren, vreselijk! Ik heb ook niks met die uitsnijdingen en open ruggen, dat is toch totaal niet draagbaar?
Ik heb een aantal 'formules' en daar val ik op terug, eigenlijk altijd in de zomer (in de andere seizoenen minder omdat je dan meer doet met laagjes enzo). Als het erg warm is, draag ik linnen. Ik heb 2 linnen broeken die ook voor netjes kunnen, en een aantal overhemden (korte en lange mouw). Ik heb ook heel wat zomerjurken. Heb dit jaar nog maar 1 nieuwe gekocht, een zwarte klassieke (met spaghettibandjes), die miste ik. En verder korte broeken, wat rokken en t-shirts. Prima zo.
[verwijderd] ik heb daar vorige week ook nog een leuke trui gescoord
Nescio ja die neonkleuren, vreselijk! Ik heb ook niks met die uitsnijdingen en open ruggen, dat is toch totaal niet draagbaar?
Neonkleuren en pastelkleuren inderdaad. Staat mij allebei niet (donker/Herfst type). En dan heeft alles tegenwoordig ook nog pofmouwen of kapmouwtjes die heel wijd zijn.
Denk dat ik mijn zoektocht naar zomerse jurkjes maar ga opgeven...
Ik heb een blog.
Elke dinsdag schrijf ik een verhaaltje over 3 knuffels: Hazel, Ulle en Bodile. Die beleven avonturen.
Maar die hebben ook een vriendenboekje met zelf bedachte vragen. Die gaat langs alle knuffels van dochter.
Nu heeft dochter een Bobba ( van de Gorgels ) knuffel. Het lijkt mij leuk om het vriendenboekje door te geven aan Bobba.
Maar Bobba is verzonnen door Jochem Myer, die heeft misschien andere gedachten over de vragen in het vriendenboekje.
Mijn man zegt dat ik zou kunnen mailen naar Jochem Myer of hij namens Bobba iets in het vriendenboekje wilt zetten.
Maar dat durf ik niet...
Uilenmama Oooh wat tof. Denk dat Jochem dat ook wel tof zou vinden!
Uilenmama mailen!
Ik kan niet op de naam van een band komen en ik word er knettergek van
[verwijderd] ik heb hem inmiddels! Mijn enige hint zou zijn geweest: uit de tijd van The Killers, ik luisterde er niet veel naar maar misschien dat I het wel leuk vind, en het was iets met een naam in de naam.
Ik bedoelde dus Franz Ferdinand
Ik heb 2 nachten 24-uurs zorg voor man en oppas voor zoon op 9-11 aug, zodat ik even weg kan, maar ik weet niet waarheen
Pimpelmeesje naar thermen Bussloo
(Als je van de sauna houdt tenminste)
Of lekker uitwaaien aan het strand.