Deliana duur maar in Europa gemaakt en je doet er jaren mee.

6 dagen later

Ik heb een blog.
Elke dinsdag schrijf ik een verhaaltje over 3 knuffels: Hazel, Ulle en Bodile. Die beleven avonturen.
Maar die hebben ook een vriendenboekje met zelf bedachte vragen. Die gaat langs alle knuffels van dochter.
Nu heeft dochter een Bobba ( van de Gorgels ) knuffel. Het lijkt mij leuk om het vriendenboekje door te geven aan Bobba.
Maar Bobba is verzonnen door Jochem Myer, die heeft misschien andere gedachten over de vragen in het vriendenboekje.
Mijn man zegt dat ik zou kunnen mailen naar Jochem Myer of hij namens Bobba iets in het vriendenboekje wilt zetten.
Maar dat durf ik niet...

8 dagen later
    • [verwijderd]

Ik kan niet op de naam van een band komen en ik word er knettergek van 😶

• [verwijderd]

[verwijderd] ik heb hem inmiddels! Mijn enige hint zou zijn geweest: uit de tijd van The Killers, ik luisterde er niet veel naar maar misschien dat I het wel leuk vind, en het was iets met een naam in de naam.
    Ik bedoelde dus Franz Ferdinand 😅

5 dagen later

Uilenmama
    Ik heb het gedaan! Een mail gestuurd naar Jochem Meyer. Nou ja niet naar hem zelf, ik heb zijn mail adres niet. Maar van de site Jochem Meyer.nl. Ik hoop dat het bij hem aankomt. Zal wel even duren wegens vakantie, maar ik verwacht niets.

4 dagen later

Ik heb 2 nachten 24-uurs zorg voor man en oppas voor zoon op 9-11 aug, zodat ik even weg kan, maar ik weet niet waarheen 🤯

Pimpelmeesje preston palace. Alles in 1. Ben er nog nooit geweest maar hoor er fijne dingen over.

[verwijderd] in m'n 1tje
      Iets actiefs is lastig, relaxen is meer het doel 😁

Huggybird ik ben daar ooit geweest en stond in een half uur weer buiten, veel te druk 😱 sauna is wel leuk, maar niet als je in de rij moet staan..

Pimpelmeesje binnen in de rij voor de sauna? 😳 ik heb wel eens bij het inchecken in de rij gestaan maar heb nooit het gevoel gehad dat ze er met de benen uit hingen.

[verwijderd] oeh dat ziet er wel goed uit, dat is alleen 2 uur rijden en dat red ik momenteel niet.
        Maandag t/m woensdag ga ik met man 2 nachtjes weg, als dat bevalt denk ik dat ik daar nog 2 nachten boek. En dan mss op de laatste dag een saunadag pakken 😌

een maand later
        6 dagen later

Over een paar weken krijgen we overal nieuwe kozijnen. En nu weet ik niet wat te doen met de gordijnen 😅 we hebben nu overal rolgordijnen die vastzitten met schroeven in het houten kozijn. Maar we krijgen nu kunststof dus niet erin boren + naar binnen opengaande ramen ipv naar buiten.

Hoe hebben jullie dat gedaan?

Toch6 wij hebben kunststof kozijnen, maar wel houten 'ombouwen' of hoe noem je dat. Dus dat is wel echt superhandig. Zie foto. Is er iets wat erop geplakt kan worden? Of anders toch maar boren in het kunststof.

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

Toch6 wij hebben er gewoon in geboord 😬.

Toch6 overgordijnen en een vouwgordijn dat in t plafond geboord zit. Maar dat laatste zit op een raam met een bovenraampje dat niet open kan