Bijna twee weken vakantie gehad en nu ben ik helemaal bij met de was. Alles gewassen, gevouwen, gestreken.... alleen. Nu kom ik erachter dat we allemaal zoveel kleding, sokken, ondergoed, pyjama’s en beddengoed hebben. Dat het helemaal niet in de kasten past als alles schoon is... πŸ™ˆ

iMoeder ik zou jou af en toe wel willen inhuren. Mijn man kan soms ook dergelijke voor-mij-niet-te-snappen taal uitkramen. Zou zo fijn voor hem zijn als er eens een keer ook Γ©cht iemand geinteresseerd is in wat hij zegt.
Het woordje β€œnas” komt bij hem ook heel vaak voor.

@iMoeder : praat "computers en technische snufjes"

Haha denk dat het wel degelijk iemand aan kan trekken die bij je past. Het feit dat het je echt interesseert en het dus feitelijk een hobby is, is wel een connectie waardig iets..

• [verwijderd]

Kache Ja, ik moest net ook al naar de machine lopen en op een knopje drukken!

• Kache hebben hierop gereageerd.
    • Kache vindt dit leuk
      • [verwijderd]

De kinderen willen bami eten. Lekker!
      Maar ik wil macaroni. What to do? What to do?

De zon schijnt in mijn gezicht maar geen zin om op de andere hoek van de bank te gaan zitten

Ik wou een avondje relaxen maar in plaats daarvan zitten mijn broertje en zusje op de bank omdat mijn moeder weer eens geflipt is.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

[verwijderd] leuk! Wij hebben de plank door midden gezaagd. Dat brak iets. ( stuur een foto erbij πŸ™‚ )

• [verwijderd]

[verwijderd] dat is ook leuk! Ik ga eens wat uit proberen zodra ze binnen zijn, maar hou het in mijn achterhoofd!

Twee dagen weggeweest met mijn vriend, heel leuk maar nu hebben we zere voeten van het lopen.